Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Alltså, tack alla! Jag är helt galet stolt över min underbara Blomma, det är jättehäftigt att det finns så många mer som tycker om honom :love:

Haha, oj, vad liten världen är! Du får komma bort och säga hej en dag när du har tid över :idea:

Vilken liten goding :) Han växer ser det ut som? :D
@snigeleffekt: din poony är också en riktig chokladpralin!

KL

11.jpg

18.jpg

20.jpg

25.jpg

13.jpg

26.jpg

kl

var väl ett tag sen jag visade nåt, har inte så mkt, dom här är från när vi kom sist på öland :p
sitter och försöker peppa mig inför första vintern på... öhhh... 10 år utan eget ridhus... eller ja, ridhus på gården, snart är det vår = tävling = askul... ni vet!

rilleoland-1.jpg

rilleoland2.jpg

Usch vad tränings o tävlingssugen jag blir!!

Senast ändrad:

Tack! Det var precis vad jag behövde denna morgon för att motivera mig att gå ut till stallet! Är så fruktansvärt omotiverad just nu, tävlingsäsongen är över och det regnar syndaflodsmängder VARJE dag! Då kan det vara bra att påminna sig om att det kommer en vårsäsong och det är nu det finns möjligheter att förbättra vårens resultat! Funderar bara på om man ska byta ut benskydden mot simringar...

Ny blir jag nyfiken, om det är samma Danilo så stod han i "mitt" stall innan han såldes. Känner du till det stallet också? Eller känner du A?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
31
· Visningar
1 761
Senast: ameo
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 219
Svar
2 001
· Visningar
98 588
Senast: pepp
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst