Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Tjaha jag hoppar ur ramen då och lägger in ett par bilder på min prins då bland alla ädla skönheter :) som yngre vildgärna har jag med åldern blivit dressyrnörd och hittat min one in a lifetime häst. tyvärr inga ridbilder (svårt att fota sig själv men det kommer säker):p (klicka på bilderna för att få dem större ;)

Vi är ju på gröngölings nivå än så länge vad gäller dressyr men det är så roligt:love::bump::bump:

Senast ändrad:

Blicken säger det mesta. Ninya tycker att vi är totala idioter eftersom det är svintråkigt och onödigt med uppställning när man vill in i stallet.
a10.jpg

HAHA! Om blickar kunde döda...:D

KL
Jag och fina killen fastnade på bild för någon dag sen. Känns som allt börjar ta sig nu med honom och det är roligt att rida varje dag :love:

33072190.jpg

33072191.jpg

33072194.jpg

33072197.jpg

knapplån.
Är inte aktiv i bildtråden men lägger ut lite bilder nu när det är roligt att fota i "sommarvärmen".

101.jpg

11.jpg

12.jpg

KL

Red för min tränare igår och fångades på bild. Helt underbar eftermiddag att träna på. Vi kämpar vidare med att få honom kvickare för hjälperna och förstå att framdel och bakdel hänger ihop. Stundvis kändes han jättefin!

dsc0616d.jpg

dsc0715l.jpg

dsc0626hv.jpg

Det bor nåt spännande i manen
dsc0666x.jpg

Sen gick vi för ett bad i havet :) Nu är det SOMMAR!
dsc0765vr.jpg

Och en bonusbild på svettig häst efter passet
dsc0828h.jpg

Vad krallig och fin han blivit!!

Zvea: Ser ut att ha hänt riktigt med din ridning också! Ser jättefint ut:).

Måste bara sticka in med en liten bild som är tre timmar gammal. Själv hade jag en dålig sits-dag, men hästen är det ju verkligen inget fel på för det :love: Skithärlig på slutet, trots mig däruppe :D

hihi.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
31
· Visningar
1 772
Senast: ameo
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 219
Svar
2 001
· Visningar
98 589
Senast: pepp
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama