Beklagar sorgen, det är så smärtsamt att behöva ta såna beslutOch så har jag sagt ett sista farväl av ponnyhästen. Inte förvånande men fruktansvärt tungt ändå.. Tack för att jag fick äran att dansa med dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar sorgen, det är så smärtsamt att behöva ta såna beslutOch så har jag sagt ett sista farväl av ponnyhästen. Inte förvånande men fruktansvärt tungt ändå.. Tack för att jag fick äran att dansa med dig
Beklagar sorgen, det är så smärtsamt att behöva ta såna beslut
Han är helt underbar
Och snart är han lika vit som min
Åh, nu måste jag passa på att fråga. Var tycker AE att du ska befinna dig när du tömkör? Alltså vilken position i förhållande till hästen.Två veckor har nu gått, han har lagt på sig ett x antal kilon
Igår var det dags för Tömkörningskurs för A.E, det gick som en dans och han fick väldigt fina lovord.
Alltså det går inte att säga på rak arm, det beror på vilken effekt du vill få och vad du jobbar med på tömmen för tillfälletÅh, nu måste jag passa på att fråga. Var tycker AE att du ska befinna dig när du tömkör? Alltså vilken position i förhållande till hästen.
Jag har precis fått höra nytt om detta nämligen, så jag är så nyfiken.
Två veckor har nu gått, han har lagt på sig ett x antal kilon
Igår var det dags för Tömkörningskurs för A.E, det gick som en dans och han fick väldigt fina lovord.
Min fina häst. Då han absolut inte få göra några luftsprång just nu under sin rehab har jag ett litet nödstopp även om det knappt behövs. Ridbilderna är innan hans sjukvila och han är lindad+har skydd för att minska svullnaden vilket senare visade sig vara en senskada.
Min älskade unghäst....
som snart räknas som 3 år gammal
Tack,,,han är ännu sötare IRLSå vacker!!