Bildtråden på dressyrhästarna, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snön har kommit till skåne. Vilket betyder att min lilla pålle inte kan göra annat än att gå i hagen (knappt de ens) och invänta lite papper. Solen visar sig inte ofta så vi får passa på att ta bilder när det är uppehåll. Här är två fina från idag!
2016191656279360_sbig.jpg

20161917046850_sbig.jpg
Har hon återhämtat sig från gaffelbandsskadan? :)

Även vi har haft lite otur, eller jag väljer att se det som tur då vi troligtvis hittat vad som spökat högt upp i ett framben hos min herre under en tid !

Vi ser positivt på framtiden och kommande tävlingssäsongen då jag hoppas att detta kan vara en bidragande orsak till handbromskänslan. Även om såklart en hel del ligger hos piloten, men efter detta är jag mer taggad än någonsin.

Det har därför blivit mycket skrittpromenader med min överladdade herre, en del för hand och många långa uppsuttet.

Den här mannen har nu hunnit bli 20 år. :love: Och 14 februari firar vi 15 år tillsammans. :love: (Vart har tiden tagit vägen? :eek::confused:)

20160120_193206.jpg

20160120_182520.jpg

Just nu har vi en period där vi tar det väldigt lugnt, han håller på och återhämtar sig från en senskada (sträckningsskada) och vi bytte stall för 1,5 vecka sen.

Min -11 har precis haft 3 veckors vila. Idag tog vi en mjukstart och gick en promenad i skogen.
Han var överlycklig och hade svårt att hålla sig på marken :D

12565440_665623370207552_3899678556985825652_n.jpg
Livat! Min -11 har vilat sedan nyårsafton, det blir nog någon vecka till, sen tänkte jag starta på samma sätt som er. Blir nog också spännande;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: MML
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 575
Senast: Grazing
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 321
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar