Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hoppade likadant, och sedan öppnade han upp bak så en höll på att åka över huvudet på honomMåste bara visa upp min hoppande dressyrhäst. Kolla in hans frambensteknik. Ingen risk att han behöver magplatta precis! Men han tar sig över och ser löjligt nöjd ut! Med en duktig hoppryttare tar han sig igenom en 1m bana med två nedslag. Annat var det när jag hoppade honom....
@Cita : Ljuvligt söta!!
*kl*
Mina två unghästar
Närmast Flora Isadora (e.Sohn der Sonne u.Fackellilja ue.Topaasch - Don Primero - Tip Top) och bakom står Fjärilsviol (e.Connaisseur u.Frida ue.Tip Top)
Tack så mycket, superkul att höra! Ja, tycker att du har helt rätt i det! Ska spänna den hårdare nästa gång, samt knipsa av kejdan då den är alldeles för lång..Riktigt snygg och maffig är han tänker bara på en sak, stången ser ut att falla igenom lite -kedjan kan behöva spännas ett hack.
Ja, blev väl lite hållandes där efter alla rodeosvängar och hingstgnäggningar jag fick uppleva Men stången är väldigt löst spänt, så den faller igenom ganska lätt. Tittade nämligen på videon från förra veckans tävling, och samma sak där, trots att jag red på en mindre laddad häst då.@Deimion eller så släpper du efter på stångtygeln helt enkelt. Tacksamt långa dressyrben du har förresten, orättvist!