Tack så mycket hon är min ögonsten dock är jag inte världens bästa på att fotografera men det kommer nog bättre bilderSnygg modell på häst @UnderStella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket hon är min ögonsten dock är jag inte världens bästa på att fotografera men det kommer nog bättre bilderSnygg modell på häst @UnderStella
Nej, men oj vad glad jag blir! Tack så mycket för dina fina ord, de värmer verkligen!Jag var och hälsade på en liten sväng hos er idag och kom när ni skrittade av. Vad bra skritt din fina häst har! Den ska du vara rädd om!
Så snygg han är!Tanken är väl att jag ska tävla dressyr på min "lilla" pålle, så det är väl dags att jag presenterar mig lite här.
Hästen är 5 år, väldigt grön och har väl bara dressyrridits ordentligt egentligen sen i mars. På bilderna är det min medryttare som rider, kommentarer om hennes sits undanbedes då sadeln sätter en i stolsits. En ny dressyrsadel är beställd och förväntas komma i mitten av juli
Tanken är väl att jag ska tävla dressyr på min "lilla" pålle, så det är väl dags att jag presenterar mig lite här.
Hästen är 5 år, väldigt grön och har väl bara dressyrridits ordentligt egentligen sen i mars. På bilderna är det min medryttare som rider, kommentarer om hennes sits undanbedes då sadeln sätter en i stolsits. En ny dressyrsadel är beställd och förväntas komma i mitten av juli