Vad är det för ras på denna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Ville gissa kallblodstravare men det kändes inte helt riktigt!@Duplo Det är en korsning, varmblodet i inlägget är hennes mamma och en nordsvensk (bruks ofc) är hennes pappa.
Dressyrhäst och dressyrhäst men för en gång skull så har han dressyrsadeln på iallafall
Jag skulle skriva travaren, inte varmblodet , hjärnan slant.@Duplo Det är en korsning, varmblodet i inlägget är hennes mamma och en nordsvensk (bruks ofc) är hennes pappa.
Tack! Jag det är fortfarande lite "nyp i armen-känsla". Hängde upp rosetterna hemma igår, vilket jag aldrig brukar göra, för att kunna se och känna att det verkligen är sant.@Amanda_F Helt sanslöst fina resultat. Superhäftigt.
Du kan ju när du rullar ihop lindorna rulla kardborren på ett sånt sätt att den lägger sig runt benet när du sen lindar. Okej, det blev luddigt :P Men tänk att du ska rulla med det "kardborriga" på flärpen innåt. Då lägger det sig snyggt och man behöver inte gå lös med saxen. Funkar utmärkt på mina älskade Eskadron lindor med vilda flärpar!@Dialhard Jamen jag skaaaa. Hade bara inte hjärta att klippa mitt i märket. Men får leva utan "cell" och ha "lami"-lindor.
Kul att kunna vara till lite hjälp Gör så på de flesta av mina lindor och det funkar kanon. Även på GG lindorna där flärpen inte är det kardborriga utan bara den muka delen.@hastskotare Ja med Eskadrons lindor som har dom där plastloggorna på kardborren måste man verkligen göra så. Har inte tänkt på att det funkar även på vanliga lindor. Tror ändå jag måste klippa lite i dom rosa för flärparna är jättelånga.