Det där är största problemet på hästar med smala ben. Sista varvet är för lååångt med såna flärpar, det är för långt från kardborre till kardborre så att säga, måste dubbellinda sista varvet så det blir tjockt nog för att sitta hyfsat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flox Pastell (e.Luxus u.Frida(36) ue.Tip Top) njuter av att värmen börjat släppa lite av sitt hårda grepp
Flashback tillbaka till ifjol när Furirhjärta for fram
@mooi Ni är supersnygga! vad är det för stövlar du har?
Urläckra ni är!!Tog ett utepass idag, hann precis innan en riktig störtskur. Calle gillar iallafall att galoppera på ängar (och matte med) Han är duktig och håller sig på mattan och hittar inte på några bus (mer än att ibland bli lite svår att svänga) så man kan låta honom rulla på utan att undra om man ska få smaka gräs.
Och han gjorde helt strålande galoppfattningar från skritt idag!
Och denna sista gillade jag -han är lite ponnysöt ^^
Det måste vara så himla underbart att kommit dit ni är idag! Snacka om resa!
@Nominous Jisses, han är ju sjukt snygg nu. Skönt att se att han tog sig igenom vår och sommar :-). /Lavinia
Så fin!! Såg att du ska sälja, trist nu när ni kommit så långt
Tack! Ja min ekonomi klarar inte av det riktigt och tidigare har det varit värt det. Senaste tiden har det inte varit roligt att åka till stallet utan jag gruvar mig varje dag och det blir en belastning, och då har jag svårt att känna att det är värt det. Har känt såhär i ett år men har försökt hittat tillbaka men gör inte det. Har annonserat för att se om det går att sälja över huvud taget. Hittar jag inte perfekta människan blir han ju kvar