Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Önskar verkligen att jag också hade ett sådant där härligt fält att rida på! Fast galoppslingan och hoppbanan på 40x100m är ju också rätt så kul!*kl*
Forsythia och jag idag ute på fältet, rider i min nya(blått shabrak) samt en provsadel(vitt shabrak).
@Victovie det ser sanslöst härligt ut att rida på ett öppet fält ! Superfina är ni !
KL.
Vi har lite dåligt med öppna fält här men härliga ridvägar i skog o mark och igår tog jag o B en premiärtur barbacka Hans ägare frågade om jag hade höjt livförsäkringen innan...
Det gick superbra och gav en mysig sommarkänsla, vi har underbart väder just nu!
Nu har femåringen och jag skrittat igång igen! Han går dock fortfarande ute dygnet runt, men är så behagligt lugn och harmonisk nu så föredrar det haha....
Sedan fick jag bra bilder på min 2åring idag (svårt att tro att det är samma häst som på bilderna tidigare i tråden) men det ÄR skillnad när dom själv väljer att visa upp sig!
Hennes mor är inseminerad med Ampere denna säsong, tror resultatet blir grymt!
barbacka är mysigt Lite komisk bild till din text, kunde inte låta bli att skratta, du beskriver härlig ridtur och snäll häst osv och sen bilden visar typ en tjurig ko med en sparkande ryttare hehe
Min framtida dressyrprinsessa
Hon är e Ravell u vårt Elitsto Gabrielle som är e Weltbürger - Bellini - CyranoVilken liten princessa!
Stam på den?