Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

*kl*
Här kommer några dagsfärska bilder på min lilla gosgroda, på söndag blir hon 5 månader! :love:

Övar på att sitta själv
Stellasitter.jpg

Armhävningar är nya favoritsysselsättningen
Stella2.jpg

Stella1.jpg

Gladskrutt efter sångstund
Stella3.jpg

Bjuder på denna också, jag är ju knappast nästa idol i alla fall! :rofl: Stella uppskattar det i alla fall, och det är ju det som är huvudsaken har jag hört. ;)

Himmel vilka fina ögon hon har, lite samma form på ögonen som min dotter.

Jättesöt hela hon =D

ser ut som vi har lite samma garderob till våra småttingar. Milton har också den där bodyn och den randiga hon hadd på dom andra bilderna! Om jag får fråga, kommer älgen från libroklubben efter samlande av koder?

Hon är sjävklart jättesöt!

Japp, det är en libero älg :D
Hon gillade biet man fick i bb-väskan så vi samlade och valde älgen, hon verkligen älskar den.

Jo, jag gillar verkligen de bodysarna, så fina...
har fastnat för Nalle Puh och Barbapappa, tycker de är skojiga och neutrala ;)

Aha! Vi fick inte libros startväska på bb, vi fick något annat eget komponerat tror jag. Fast det va bra grejer i den med!

Jag/vi är också på jakt efter älgen! Men har ca 12 paket kvar innan vi är där :( Går så seegt! Missade ju även några koder i början då jag bara kastade dom förpackningarna utan att tänka något vidare på det :( Men men kanske hinner samla ihop det lagomt tills han kommer uppskatta älgen! :)

Jag :love: barbapappa! Tur är så har vi fått massa barbapappa kläder i present! :)

Lite nya bilder på Milton som blir 2mån på tisdag! Stora killen :D

version-8446be30ae1d5d151554fe14abecbd51

version-033e641ea43a882446695f7606e07043

version-9d9fea327770073edc795289389050d7

Det är jobbigt att vara stålmannen :D
version-6788504ccee4fdd03e2b4a02693b8951

Vad mysigt ni ser ut att ha det!!
Måste bara fråga, när kan bebis börja sitta på ryggen istället för fram i selen? Har en BabyBjörn, fungerar det med den också? Och hur tusan får man upp ungen på ryggen?!

När dom är stabila i nacken skulle jag säga =)

Det är lätt tycker jag att få upp E på ryggen i Manducan, andra tycker att det är superbökigt. Jag sätter fast bältet runt midjan och sedan sätter jag mig ner på en stol/soffa/sten ( tar vad jag har i närheten ) och sätter E gränsle över mina ben och mot mig. Sedan ställer jag mig upp och hasar runt henne. När hon passerar höften lutar jag mig framåt så hon ligger över ryggen medan jag spänner.

Asch supersvårt att förklara ;-)

Nej det funkar inte att bära på ryggen med babybjörn. Tyvärr.

Så fort du kan få upp barnet på ryggen kan du bära så, säger jag. ;) Jag bar lillfisen i sjal på ryggen första gången när hon var 1 månad.

Vad mysigt ni ser ut att ha det!!
Måste bara fråga, när kan bebis börja sitta på ryggen istället för fram i selen? Har en BabyBjörn, fungerar det med den också? Och hur tusan får man upp ungen på ryggen?!
Så fort bebisen är stadig nog i nacken kan den sitta på ryggen.

Jag svingar barnet.
Ser till så att vi är öga mot öga, tar tag i hennes högra överarm med min högra hand och i hennes vänstra överarm med min vänstra hand.
Sen svingar jag barnet över höger axel :)

En babybjörn funkar det bara att bär på magen i en och samma position. Det är ett väldigt ensidigt bärdon.

Hennes ögon är underbara, det är hela hon. :love: (nähä, klart jag tycker det ju! :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar