Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Stackars Isi, vilken elaking till mamma han måste ha som inte låter hon nagga lite på bröstvårtan ;-)

Ja det är inte alls skönt, jag minns känslan ( och då hade Ella bara två små tänder att bitas med ). =/

Stackars liten, vilken traumatiskt barndom ;)

Vi köpte en bumbo och i den kunde M hålla i älsklingsfoten
DSCN9954.JPG

och lillkatten kunde jaga svansen :smirk:
DSCN9955.JPG

DSCN9957.JPG

Gud vad fin hon är i den dräkten, helt bedårande!!

Kl
Idag var vi och provsatte matstolar, Milton blir ju 4 månader imorgon :love:
60464_1492641767506_1577893648_1154073_8075434_n.jpg

Han ser ut att sitta som en kung där i! :love:
Han är ju bara för söt! Ser så klok ut men ändå med glimten i ögat! :)

Tilde kan oxå bitas som tusan med sina 6 tänder. Men oftast bits hon för jag vill ligga och mysa å hon vill att vi ska ut och springa och bygga lego.

Här kommer en filmsnutt på Ella och hennes vapendragare Zaga. Filmade dom tidigare i morse när vi precis hade vaknat ( där av Ellas fina frilla ;-) )

Klicka på bilden!

Fina de är! Tycker Zaga om att vara med Ella? Jag har en hund som gärna går undan och en hund som gärna följer med Sam. Men det är svårt att hålla koll på dem hela tiden, ofta bär han in henne på sitt rum så sitter de där och kollar på film, men rätt vad det är så ligger han över henne eller försöker få henne att leka med Bob The Builder eller nåt. Kan man lita på att hunden går därifrån om den inte vill vara där längre?

Han ser ut att sitta som en kung där i! :love:
Han är ju bara för söt! Ser så klok ut men ändå med glimten i ögat! :)

Ja, han känner sig nog som en sådan med :D Han älskar att få sitta med. Än så länge inte så våldsamt intresserad av vår mat, utan mest bara skit-nöjd över att få och kunna sitta ordentligt!

Ja dom börjar bli riktigt bra kompisar nu <3

Visslan: Nej skulle jag nog säga, men jag känner ju inte er hund. Zaga går inte därifrån när Ella blir hårdhänt eller rent ut sagt taskig. Jag får beordra hunden att gå i väg och lägga sig någon annanstans om hon ska göra det. Vi har noll tolerans mot att vara taskig mot hunden, men hur mycket jag än passar så hinner hon ibland nypa tag eller så =/

Men allt som oftast är hon snäll och då är dom bästa vänner, Zaga har alltid ett vakande öga mot Ella och Ella älskar sin hund. <3

Ja jag har kört stenhårt på att hålla koll på dem, men det betyder ju också att han inte kan vara med hunden när jag inte kan kolla dem. Men han har blivit otroligt mycket bättre. Jag försöker läsa av hunden, om hon tycker det är ok att bli buren och sådär, och det verkar hon göra. Blir det för mycket släpper jag ut henne. Man vill ju inte att hunden ska bli barnrädd :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar