Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Oj! Skillnad på flickor och pojkar. :)
Här hemma får vi plocka bort allt i strl 80 och även 86: orna börjar bli trånga... Men så var Lillklimpen 84 lång och vägde in på 12,8 oxå nu vid 1½årskollen... :)

Och min lille son var ca 90 cm lång vid samma ålder :p vikten kommer jag inte ihåg, men runt 15 kg ;)

Nu är han 3 år och 103,5 cm lång och 17,4 kg tung :laugh:

kl

alla är så söta :)

Här kommer en på Mikaela som kommit på att det inte är så hemskt att ligga på mage...
DSC01582.JPG

*kl*
så många nya små söta barn, nästan så man kan bli sugen på en till men bara nästan;).

Saga har växt till sig. Blir 2 nu i januari...

DSC_0299-1.jpg

Här kommer en filmsnutt på Ella och hennes vapendragare Zaga. Filmade dom tidigare i morse när vi precis hade vaknat ( där av Ellas fina frilla ;-) )

Klicka på bilden!

Aaaw... Världens bästa barnhundar eller hur?

Jag blev ju av med min staff i skilsmässan men skaffade min en ny för en månad sen. De blev en Malte:love:

Åh vilken liten knubbis :love: Stort grattis till fina Maja! Du är en kanonbukefalist, höll oss uppdaterade hela tiden och bilder dagen efter! :D

Lite rundare än Emilia är hon, läkaren hade lite fel i sin viktuppskattning pa förmiddagen (han uppskattade vikten till 2,9kg). Nu är hon inte sa stor ända, 3,5 kg men kinderna är runda.

Maja ligger hos sin pappa och sover (sova har hon gjort hela dagen) sa jag har tid att uppdatera. Emilia leker med sina bilar eller pussar pa Maja.

Åh vad roligt, en lillasyster :D
Grattis till hela familjen och välkommen till världen lilla Maja :laugh:.

Och jag blir sjukt bebissugen när jag ser sockersmulan Maja :love:

Åh vad roligt, en lillasyster :D
Grattis till hela familjen och välkommen till världen lilla Maja :laugh:.

Och jag blir sjukt bebissugen när jag ser sockersmulan Maja :love:

Ja jag håller med, blir också enormt bebissugen även om det tyvärr inte kommer bli fler här hemma.

Grattis grattis :banana::bump::love:
Sicken söööt! :love:
Alltså himmel vad tiden går, redan småskyon till de tidigar -09 'orna liksom, *hick*
Men där ju ungefär samma skillnad som mellan våran 1 o 2'a men när man inte är med i leken så hänge man inte med alls :rofl:

Så, nu tar jag och plågar tråden lite också, med barn modell lite större. :p

Lovis med krambehov ser ut såhär

3 årig Vidar som vrålar "fota mig inte" :angel:

klättra är skoj

Du har underbara barn! :love:
Jag tror jag och Mollpan kommer och våldsgästar er och hänger i ribbstolen nån dag :D;)

Känns skönt att veta om att det existerar fler gråhåriga mammor till följd av att man fött fram apbarn ;-)

Skämt åsido, dom är så goa dina barn !!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5