Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Sikken sötnos lilla Vera är.

Alla goa spädisar som visas här gör att tom jag blir lite halvsugen igen ( CHOCK ).. Aja jag får iaf två nyfödda i släkten snart som man kan gosa/snusa sönder !!

lånesnosisar är dom bästa! bara att lämna tillbaka när dom börjar pipa och gnorka. :love:

1284924676_resized.jpg

Genusfrågan löst! Lillfisen ska ta över världen...:devil:

:rofl::rofl:

vilken klockren bild!
skorna, tröjan, leksakerna och inte minst den stränga och fokusera uppsynen. :love:

Haha nej då, jag har det fortfarande färskt i minnet.

Inte för att E hade så många nackdelar som liten spädis. Men att orka vara en superbra mamma åt Ella räcker, skulle inte orka med att vara supermorsa åt två småttingar :D

All heder åt er som orkar ;)

Inte så mkt mer att orka, lillbebis får bara hänga på ;)

:rofl: ja nu stannar dom ju inte i det formatet så länge så man kan komma undan med den frasen ...

Spädbarnstiden var nästan tråkig tycker jag eftersom det var så lugnt, men från det att Ella började röra sig så är det raketfart från morgon till kväll. Det är superskoj, men två små raketer tackar jag nej till ..

Ja, den här första tiden är ju enkel, vår lillskrutt sover bara helatiden. Men jag kan tänka mig att det blir lite kämpigare om sisådär ett halvår, iaf om Maja tar efter sin storasyster! Men kul kommer det nog vara ändå :laugh:

KL

Här kommer några bilder på mina tjejer. My är först ut:

När man inte får uppmärksamhet helatiden passar man på att leka med blöjor, nya som gamla... =)

Maja vid frukostbordet, här en vecka gammal

Efter första badet

//Julia

Åh men fy på dig Julia, dina små juveler är så himla söta så det verkligen suger till i bebistarmen :o:D

Bilden på My inne vid blöjorna är bara för härlig och så Mysig och sista bilden när hon klappar Maja försiktigt på kinden :love:

Hi hi, det suger i min bebistarm också =)

My är bara för härlig just nu! Jässes vad hon pratar och styr och ställer, vilken härlig, intensiv, rolig, frustrerande och underbar ålder! Vi saknar er och tycker att ni borde komma till götet snart!

Kramar!

*KL*

Åh, vilken massa söta bebisar ni visar bilder på. Jag blir oxå bebissugen... Fruktansvärt bebissugen!

Här kommer en dagsfärsk bild på mitt sötmonster. Youghurt smakar bäst om man äter med hela kroppen! ;)

theomellanml.jpg

Det är fler vars bebistarm det suger i, därav min inaktivitet här inne!! ;)

Alla unger ärså söta att man spricker! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar