Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Ja visst är det:love: Tiden går fort ibland, men Alex skulle inte varit född förens i slutet av månaden, han föddes i v.36+6, så lite snabbare har det gått än vad vi trodde.

Grattis till lille fina pojken!! Han är helt bedårande :love:

Kl

Tror inte att jag har lagt ut denna bild tidigare, men här kommer en bild på "Tuffe-Uffe" Milton i ett av sina vrålåk, selen :D
58960_1472829632215_1577893648_1111773_1813458_n.jpg

Vilken liten söt björnunge :love: Men vad tiden går... Tyckte inte alls det var längesen du skrev att ni väntade litet :eek:

Tänkte det samma!
Såg nog ut såhär :eek::eek::eek: när jag kom ner till Nikki o Fabians inlägg.
Du blev ju verkligen nyss gravid! :eek:
Men :love: Grattis :D

kl

Vera kan redan flirta

CIMG2671.jpg

CIMG2676.jpg

sovkompis

CIMG2614.jpg

CIMG2649.jpg

Storasyster Alice

CIMG2716.jpg

klossar och djur är favoriter
CIMG2530.jpg

Bästa kompisen
CIMG2580.jpg

Svampletare
CIMG2710.jpg

Själv tycker jag det kändes som att jag var gravid i år, men längtar man efter nått så går ju tiden sååå långsamt. Kan tänka mej att den kommer springa iväg nu istället.

Tack alla för fina ord:)

Min älskade Rasmus :love:

59366_495937512737_522242737_7070268_2488265_n.jpg

Urs vad jag är dålig på att ta kort, men mina barn är för vilda tror jag :o

nej, det tror ja inte.... om det inte är nån annan på bildera med Tösa. ;)

Jag gjorde pannbiff och riktigt potatismos förra veckan. Matilda ska ju, som vanligt äta själv.
Haklappen kunde jag lika gärna struntat i att sätta på henne, för hon spillde inte en droppe..... :D
10 månader igår!

mmmmmmmmmmmmmmm......

Hihi jag tycker de ar sa jakla sota nar de ater, de ser ut som sma apungar som tuggar utan tander :D Isaac ser likadan ut, jag smalter var gang!

Men att satta en tallrik framfor Isi hade jag inte vagat, den hade inte blivit langlivad!

får hålla i den.....
bara en av sugproppstallrikarna funkar med sugen, så det får bli lite handfasthållning istället.
hon börjar på att försöka plocka upp med gaffel/sked nu ch jag tycker lika synd om henne varje gång hon missar munnen/vänder på gaffeln precis utanför, så att allt åker ut/fastnar på skålkanten och sprätter bort allt över golvet.....
och har man 8 tänder, så ska dom väl kunna brukas till nått åxå. :D
har börjat äta frukt själv och tar små söta tuggor av äpplena och pärona!
:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar