Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

mysigt :love:

Trava och skritta gillar Vidar också, men däremot när jag började galoppera på en lägda mee en otränad häst, då blev det lite för skumpigt :o

DSC00860.JPG

Härlig filmsnutt! :love: Det är så roligt när de är så där uppslukade av att trixa med ngt, och pratar medans... gulligt!!

Chelsea säger just nu mest titatatititataaaa hela dagarna :p börjar liksom forma en massa nya ljud hela tiden, istället för bara papapap och mamammamaaa. Måste försöka filma henne också ngn dag!

*kl*
är många bilder som jag inte ser. det står inte att jag inte har någon behörighet att se dom, utan det står liksom ingenting... behöver jag uppgradera något kanske?:confused:

Vad söt han är!! Längtar tills jag kan göra sådana saker med Gustav :love:

Hur gammal är Rasmus?

Hihi, den där tunneln åkte vi också när vi var i furuvik, Molly var jättefascinerad :laugh:.

Äh, bombar lite när jag ändå är igång :D. Molly 10 mån:

Gräs är gott
007.JPG

Mysigt att vara ute och krypa :)
026.JPG

Lasta i gräs...
005.JPG

014.JPG

...och transportera bort det :D
006.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gift vid första ögonkastet 2024
  • Sånger som du hatar
  • Motionscykel?