Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Haha vad sööt, årets julbild? :D

kl
Sommarhälsningar från Chelsea:

31316340.jpg

KL

Är det nån som vet vart Via har tagit vägen? Det var längesen jag såg henne här i tråden.:crazy:

kl

Här kommer några nya bilder på min lilla gounge med nya favorit "plagget" på huvudet!

Med morfar

Med mamma

ute på upptäcktsfärd

//Julia

via har varit online idag, hon har nog fullt upp och inte tid med oss längre :)

Freya vilken cool hatt My har hihi. Är hon pottränad?

Men vad söt han är då!
Bra bild, man ser verkligen utseendet bra där! Svårt att förklara men men :D

Vad söt hon är My! Och lik mamma!

Jemaha: Nej det kan inte vara helt lätt att få med alla tre på bild. Och att de sen blir bra på bilden alla tre måste vara mycket skickligt av dig (eller av den som fotat). Vilka fina barn du har!

+ Chlo: Tack! :) Nej, det är inte det lättaste att få alla 3 att sitta still, titta in i kameran och skratta... :D Man får passa på när de är på bra humör. Sen är det bara att löjla sig bakom kameran så kanske det blir någon bra bild. Tog 5 bilder på de, på en tittar alla mot mig och skrattar.. :D

På promenad med hundarna, måste återigen tjata om hur bra sjalen är :bow:
34249_444834202783_615567783_6145482_4791593_n.jpg

Fötter är spännande
34249_444834207783_615567783_6145483_8019054_n.jpg

Linslus
34249_444834212783_615567783_6145484_2464045_n.jpg

Vad söt hon är My! Och lik mamma!

Jemaha: Nej det kan inte vara helt lätt att få med alla tre på bild. Och att de sen blir bra på bilden alla tre måste vara mycket skickligt av dig (eller av den som fotat). Vilka fina barn du har!

Kan bara säga det samma!
Tycker det är nog svårt med två,
vi närmare eftertanke har jag nog inte lyckats ännu :angel:

Vilken otroligt söt liten linslus :love:

Ja sjal är praktiskt!
Bar mycket i bärsele förr men till slut sa mitt bäcken o ländrygg upp sig. Vävd sjal kom jag inte alls överens med, det skar bara in i fläsket :crazy:
Men altså nu funkar det!
Har till och med kunnat bära våran 3 åriga 99 lång lilla klump när det har krisat :eek:

fick inte minsta ont, trots tok slarvig knytning :eek:

Mysigt! :love:
Igår bar jag min 2½åring i ett lakan när det krisade. Glömma sjalen, hur dum får man bli!? :rofl:

Mysigt! :love:
Igår bar jag min 2½åring i ett lakan när det krisade. Glömma sjalen, hur dum får man bli!? :rofl:

Ja ibland kan det vara en otrolig räddare.

Just när bilden tog var vi ute och nyfiknade oss på ett ställe där det var otroliga mängde brännässlor och Vidar hade inte en chans att plöjas sig igenom dom och hade jag burit honom i famnen hade det inte tagit lång tid innan ryggen brakat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar