Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Den här värmen vi haft i helgen har vart olidlig, Iggy var gnällig och varm. Men efter ett dopp i en plastback var han en helt annan unge Som han njöt, sprattlade och fäktade!
Några timmar som nakenfis hos pappa i ett badlakan var inte fy skam det heller
Ja, stor är hon allt!
Det är så läskigt, igår var hon ju nyfödd och tyckte att mamma och pappa var det bästa som fanns i hennes liv!
Nu är hon mest nej-sägande och tycker att vi skall åka och jobba så hon får gå på dagis
Vi bor väldigt isolerat vilket har resulterat i att vi till hösten flyttar in till stan, så att Saga kan få lite kompisar på nära håll och vi inte behöver åka land och rike runt..
Glasögonbild
Den är tagen i Italien när vi var och hälsade på "Nonno Edo" och hans fru Anna- Saga hittade ett par RIKTIGT roliga glasögon som man kunde "göra sönder- alt göra lite trasiga" som Saga säger fram vid näsan
jättegtt att sitta naken och plaska i en balja när det är så varmt!!! om man tittar noga, så ser man ärret efter henne OP starx ovanför naveln. hoppas att det inte blir så synligt när hon växer, inte så kul å ha en dm ärr mitt på magen...
katt-katt-katt-katt.... ligger i morfars knä!
skitkass bild, men måste ändå ta med den för å visa de blåaste ögon ja nånsin sett. (sjal insprerad av Vindvissla, tack för tipset!)
Hästmänniskan
Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.