Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja hon är ju rätt skoj liten filur, men det kommer sällan fram på kort. Hon ser nästan oftast allvarlig eller till och med plutig ut på kort, till och med i bus lägen.
Comfort haha ja vi kanske får bosätta oss i Umeå, dom har väl bra damfotboll
Såhär mysigt hade vi det i måndags, samma dag som Milton blev en månad gammal!
vi var i svärföräldrarnas husvagn och myste i det fina vädret. Här sitter vi och äter, jag har precis solat lite, så skönt och välbehövligt för en blekfis som jag Sitter under parasoll och bakom vindskydd så lill-prinsen satt bra skyddad, hur skönt som helst! Man skymtar till och med havet vid min vänstra axel.
Hästmänniskan
Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.