Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Kl.

Älskade Emil som fyller 1 år idag vill gärna visa hur fint han kan gå :love:

version-365f9e33ebb381b05b5065a273d46a11

Nej tyvärr... Vi ska till Norrköping på islandshäst SM (IrpaSnirpa ska bo med oss i en lånad lägenhet i Söderköping). Annars hade jag klart hojtat till!

Dessutom ska inte My med... det är första gången jag lämnar henne så länge och jag har redan ångest!:cry: Jag har liksom inte ens varit ifrån henne ett dygn tidigare och nu ska jag avra borta fre-sön (plus att jag jobbar 7-15 på månadgen efter!)

Irpa: Underbara bilder på Saga! Hon är gudomligt söt och så full av liv och bus!

Tillit: Grattis till stora, fina killen!!

//Julia

Tänkte väl ;-)

Vi ska ha barnvakt till Ella idag, ÖVER NATTEN :-O och jag har redan klump i magen. Troligtvis helt i onödan eftersom Ella inte kommer bry sig nämnvärt, men ändå !!

Tillit: :-O var det ett år sedan redan som jag fick sms, för visst var jag rapportör eller minns jag galet nu :-/..

Hurra iaf för stora Emil =D

Tänkte väl ;-)

Vi ska ha barnvakt till Ella idag, ÖVER NATTEN :-O och jag har redan klump i magen. Troligtvis helt i onödan eftersom Ella inte kommer bry sig nämnvärt, men ändå !!

Tillit: :-O var det ett år sedan redan som jag fick sms, för visst var jag rapportör eller minns jag galet nu :-/..

Hurra iaf för stora Emil =D

Jomen visst var det du som var min rapportör, tänkte just på det igår att det var ett år sedan jag skickade ut sms till alla att nu var han här :)
Tack för grattis!
Emil säger "ede" och hälsar till alla som grattat :love:

grattis till Emil( en dag efter)! Tänkte faktiskt häromdagen att det var länge sen du la in kort på honom - vaddå datatristesskadad...:D

Min sambo sklle nog bli stolt om han tröffade Emil, han jobbar nämligen på ett företag som heter EDE data:bump:

grattis till Emil( en dag efter)! Tänkte faktiskt häromdagen att det var länge sen du la in kort på honom - vaddå datatristesskadad...:D

Min sambo sklle nog bli stolt om han tröffade Emil, han jobbar nämligen på ett företag som heter EDE data:bump:

Emil säger tack till dig med!
Haha här sägs det "ede" dagarna i ändå, ibland som en fråga och pekar på något, ibland som en befallning och ibland i en väldigt pedagogiskt förklarande ton. Dessutom älskar han datorer och liknande prylar, kanske han har en framtid inom din sambos branch? ;)

Jag veet att jag varit dålig på att lägga in bilder, men det beror som så på att jag inte haft en fungerande kamera till hands.
Du behöver däremot inte vara ledsen och orolig ;) Nu har jag införskaffat en alldeles jättesöt liten Nikon Coolpix, en grön till och med! Så nu räknar jag med att lägga in en hel massa bilder minsann :D

Hihi här till exempel kommer två bilder, dock är dessa tagna med sambons något tjusigare proffskamera ;)

version-e129796e24f09486bff184cc83d4fb40

version-e129796e24f09486bff184cc83d4fb40

*kl*

pic_dl.php

Lille prinsen Loke har gått och blivit stoor!:p 3 år i september, 1 meter lång och ca 18 kg.;)

pic_dl.php

Bilderna är från maj och juni. Har tyvärr inte laddat in några nya bilder från mobilen till datorn än.

*kl*

pic_dl.php

Lille prinsen Loke har gått och blivit stoor!:p 3 år i september, 1 meter lång och ca 18 kg.;)

pic_dl.php

Bilderna är från maj och juni. Har tyvärr inte laddat in några nya bilder från mobilen till datorn än.

Underbart fina bilder på sötaste Emil!

doglover jag kan inte heller se, har du gjort albumet privat?

Nej, albumet är inte privat utan det är publikt.:(

Förstår inte alls vad som är fel....

Kan inte heller se dina bilder, blev ju nyfiken! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023