Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

harregud vad söt hon är:love: bara längtar till att få se de där ögonen live! Duktiga tjejen att ... äta(?) själv! ;)

Men gooos! Känner igen kinderna :D (alltså min dotter har sådana, inte att han är lik sin mor eller så! :o)

Förresten, fler nyblivna mammor som fortfarande tycker det känns konstigt att säga och skriva "min dotter"? Sen blir man alldeles varm när man tänker på det! :love:

å vilket underbart kort! det måste ni ju förstora å hänga upp på väggen!

Haha ja det kanske du har rätt i! Har inte tänkt på det innan eftersom fotot inte är i samma kvalité som många andra, men det är ju lätt det "bästa" fotot hittills. :D

Men gooos! Känner igen kinderna :D (alltså min dotter har sådana, inte att han är lik sin mor eller så! :o)

Förresten, fler nyblivna mammor som fortfarande tycker det känns konstigt att säga och skriva "min dotter"? Sen blir man alldeles varm när man tänker på det!
:love:

Jaaa men precis så är det ju :love:
"Min son" ( säkert "min dotter" också, men det har jag inte någon erfarenhet av ;) ) är helt underbart att skriva/säga!
Jag kan fortfarande sitta och titta på Emil och förundras över att han är min :love:
Jag tror aldrig den känslan försvinner....

Gissa vad min lille kille har fullt upp med på dagarna nu för tiden?

version-ae6bfff9574dd59544420078ef6fa46a

Jo han kryper :love:

version-ae6bfff9574dd59544420078ef6fa46a

Dessutom reser han sig upp mot typ allt, gissa vem som är stoltaste morsan i världen? :)

Ååå vad nöjd han ser ut när han tagit sig till lampan helt själv :love:

Haha ja han är så stolt nu kan jag lova, och just till lampan som han vet att han egentligen inte får, han tittar på mig, ler från öra till öra och så sätter han full fart mot den :p

Comfort: Tack :) Ja dom är helt underbara, *host* villervalla *host* :D

*kl*

Trött som bara den efter en natt på barnakuten. Gustav har fått öroninflammation och en allmän infektion

Men han blev glad att komma hem :D

100326008.jpg

Kollar in pappas förstärkare

100326024.jpg

100326047.jpg

100326076.jpg

Ajaj ont i örat

100326082.jpg

Det går lite trögt, vad är det som ligger där på golvet??

100326084.jpg

Duktig söt och glad :love:
Kan det bli bättre :D
Gillar brallorna jag med!

Haha helt OT appropå lampan, jag hade något liknande i lägehenetn jag bodde när jag slyttade hemifrån. Min mormors kommentar till min mamma efter första besöket hade varit något i stil med
men ge henne lite pengar från mig till en ny lampa, stackarn, den var ju alldeles skrynklig

Haha mamma hade skrattat rätt gott och än mer skrattade jag när jag hörde det :D snälla lilla mormor förfärad över min lampa som jag var hel glad i.

Skönt att se att det inte bara är jag som pallar upp flaskan :rofl:

Vilket härligt fårskinn!

Har ni så fint väder? Här hos oss är det storm och regn och med en pojke med öroninflammation vågar jag inte gå ut idag

så länge hon inte klagar så ligger den perfa bra :p
näe eller det var inte dåligt väder då men grått. vi har sol varannan dag typ haha

Duktig söt och glad :love:
Kan det bli bättre :D
Gillar brallorna jag med!

Haha helt OT appropå lampan, jag hade något liknande i lägehenetn jag bodde när jag slyttade hemifrån. Min mormors kommentar till min mamma efter första besöket hade varit något i stil med
men ge henne lite pengar från mig till en ny lampa, stackarn, den var ju alldeles skrynklig

Haha mamma hade skrattat rätt gott och än mer skrattade jag när jag hörde det :D snälla lilla mormor förfärad över min lampa som jag var hel glad i.

Hahaha klockrent, tack för kvällens skratt :rofl: Vilken gulle-mormor :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 369
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 978
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 600
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30