Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Men sikken lite gotjej, leer med hela ansiktet.

Vindvissla: Hej och hå vad mycket äldre Sam såg ut nu med nya frillan & lillebror hänger tryggt, det där kan jag sakna tokmycket :-/

Olgaklara: Hahaha :D gosnöret..

Diana: Mysiga vinterbilder och störtcool pojke :-)

E tycker det är superkul att duscha nu när hon får duscha själv, badbaljan är supertrist nu förtiden.

duschfia+030.JPG

duschfia+034.JPG

duschfia+039.JPG

duschfia+040.JPG

& efter nästan en timme i duschen ser fossingarna ut såhär:
duschfia+049.JPG

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, i vilken mörk gränd, under vilket fullmånesken har du hittat din son?

å ja tyckte att systersonens grudgeljud var roliga.
:rofl::rofl::rofl::rofl:

vilken sköning.

ja jag börjar undra om allt verkligen gick rätt till på förlossningen :rofl:

Och jo det var ju fullmåne när han kom

kräv både moderskap & faderskapstest på honom.
eller åtminstånde en artbestämning.... :p;):D

:rofl::rofl:

Artbestämning skall jag genast begära! Risken är väl kanske att han klassas som halvhund. Jag sa vid ett av de allra första UL att jag tyckte han såg ut som en hundvalp :D

Men herreguuuuud en sån go liten knubbis :love:

Förresten så misstänker jag att Emil är lite småkär i din lilla tös, han säger "Ella" titt som tätt :D

alltså har ni varmvatten så det räcker i en timme nästan? :eek:
Hm måste nog ta mig till mina föräldrar och duscha utan att få hicka på vårt jädra oregelbundna vatten, varmt- kallt-varmt, sen spolar nån nere och då vrålar man för trycket inte räcker upp.

Ny varmvattenberedare och tryckstegringspump vore inte fel. :crazy:

Haha ja & ja, fast det är inte så miljövänligt ;-)

Men jag kan lugnt intyga att hon duschar inte i en timme varje dag, i går hade hon ont i magen och då var det skönt med varmt vatten på den lilla valkisen..

Tillit: Haha ja du valkarna går inte av för hackor :D

Hur har man råd att duscha så länge?

(Säger jag som innan jag hoppar in i duschen säger: Jag tömmer varmvattenberedaren nu.....)

Det beror väl på uppvärmningsätt, hade man mycket skog och värmde det på ett eller annat sätt så ;)

Nu styckades tyvärr skogen bort här så den vägen gick åt fanders :p

Men sa söt hon är "lilla" Ella, mysiga valkar :)

Voltis- Det ser ut som hon gillar magläget :) Svart att komma ihag att min lilla (stor) skrutta har legat sa där stilla för inte sa länge sen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 766
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar