Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp, vi var också där. Det är ju alldeles nästgårds till mina hemtrakter Jättestolt över min lilla häst som tuffade runt med mig på ryggen helt utan sällskap i 7,5 av de 8 milen. Att det dessutom regnade under 90% av ritten gör inte hennes bedrift mindre
Jo vi fick också rida själva i stort sett hela ritten. Det var de första kilometrarna som vi hade sällskap. Lite tråkigt men det gick ju bra ändå
Ja det öste verkligen ner där på eftermiddagen!
Aha, det låter trevligt det med! Jag skippar också Rökulla. Nästa ritt blir inte förrän i oktober.
KL
Valle på vår första ritt någonsin. Göinge 11/5. Han var helt vansinnig. Den trevliga gentlemannahästen byttes ut mot ett vilddjur. Han sprang som en besatt och jag bromsade lika mycket.
Han trodde väl att det var som på travet och han ville visa vad han gick för.
Nåja, ritten efter hade han lärt sig hur det ska gå till
Luen har fått en lång och fin sommarvila, och magen har vuxit som bara den! Nu på tisdag kommer dock en medryttaraspirant, då jag ska flytta och pållen få stå kvar hos föräldrarna. Ska bli så himla spännande och jag hoppas verkligen att det ska klicka mellan dem så att Luen får lite välbehövlig stimulans och motion.
Funderar på att bomba tråden med lite bilder från VM 2012 då jag groomade? Någon som vill se?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.