LindgrenV
Trådstartare
Och bilden i ponnystorlek också uppenbarligen. Jeez. Vill ni analysera mina porer är ni varmt välkomnaOnly for you (Jag har en tendens till storhetsvansinne och råkade visst göra kransen i ponnystorlek)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och bilden i ponnystorlek också uppenbarligen. Jeez. Vill ni analysera mina porer är ni varmt välkomnaOnly for you (Jag har en tendens till storhetsvansinne och råkade visst göra kransen i ponnystorlek)
Men du, visst har du korrigerat käken? Du ser annorlunda ut om jag har rätt, hoppas allt blev bra och du är nöjd!Only for you (Jag har en tendens till storhetsvansinne och råkade visst göra kransen i ponnystorlek)
Japp, det har jag! För en månad sedan, så har sett ut som en hamster fram till för två veckor sedan ungefär Jag är supernöjd och det har verkligen gått jättebra! Har känselbortfall i ett område på höger sida av hakan, men det är alltMen du, visst har du korrigerat käken? Du ser annorlunda ut om jag har rätt, hoppas allt blev bra och du är nöjd!
Snygga spiror hörru!!!
Oj tack! Mina ben är den delen jag gillar minst haha. Så det uppskattas