Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

åh så söt du var då! Lite lik någon kändis som jag inte kommer på :p

*kl

dubbelt upp med egobild på mig från idag. Feber på nästan 39 grader, inget som inte lite smink kan fixa ;)

Extremt fint halsband! och det matchar dina ögon läskigt bra! :)

Igår var det klassfest och jag hade en helt fantastisk kväll/natt! ^^
Inte speciellt uppklädd som resterande klasskamrater (!) men det fick gå ändå :)

82d9b592b58511e2a74422000a1ddb8e_7.jpg

Tack så himla mycket :love:. Så himla glad man kan bli av en sån kommentar när allt känns skit. Och Matmissbrukaren också, tack tack tack!!

Eyleen, tack, jag älskar det! Från Cubus:)

Jag tycker du ser fräsch ut! Jag ser inte ens så fräsch ut när jag inte är febrig.
När jag är febrig ser jag ut som Gollums lite mer välgödda syrra.
Du ser lite somrig och sylkysst ut iaf. Fräsch!

Snygg!!
En annan har fullt sjå att överleva när febern stiger över 37.5 så att sminka och fixa ligger långt borta. Hur orkar du?!

Tack snälla! Tur inte Iphonekameran är kapabel att återge detaljer som rödsprängda rinnande ögon;). Och åånä, jag har minsann sett dina bilder och fräsch borde vara ditt mellannamn:D

KrullTroll: Jag "var tvungen" att gå på en konsert med lokala sångsällskapet, så jag antog utmaningen att inte skrämma de övriga besökarna. Och innan någon säger något, jag satt i ett hörn och andades inte på någon, så jag bör inte ha smittat någon^^. Är inte ens säker på att jag har något som smittar. Blir sjuk såfort jag är ledig några dagar.

46581_10151622752417652_966452928_n_zpsa3ffe01c.jpg

Kände mig tvungen att ta ett foto efter att jag sminkat mig!
Jisses, någon som känner igen sig i att känna sig "översminkad"
när man duttat på mascara och lite rouge, vilket egentligen inte är mycket
smink men eftersom sminkväskan hinner damma igen mellan gångerna man
öppnar den så kommer känslan av dragqueen över en.. ;)

Jag brukar inte helt sällan känna mig som en transa alt rysk prostituerad. Det är något alla mina vänner vet om och skojar med mig om.. ;)

Jag tycker dock inte alls du ser översminkad ut! Jättefin!
Och ditt hår skulle jag gärna ha!

Monifa:
Haha! Åh, vad jag skrattade åt bilden. Helt underbar!:love:

Idag tog jag mig i kragen och sminkade mig. Mötte en tjej som jag träffar varje dag. Hon kände först inte igen mig. Fint! Så risig ser jag ut annars alltså. ;)
Snart ska jag nog orka färga håret med.. Det är en långsiktig plan att renovera sitt yttre som 33-åring.. :p
Idag, med smink:
TuaSmileJeansCrop_zps858a6fc8.jpg

Du är sjukt snygg... syftar då främst på nedersta bilden ;)

Tua: Lika fin som vanligt!

Jag tidigare idag!

c2f50408b7db11e2a1bd22000a9f1361_7.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 808
Senast: lizzie
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 090
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 801
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 402
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka