Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker du ser fräsch ut! Jag ser inte ens så fräsch ut när jag inte är febrig.
När jag är febrig ser jag ut som Gollums lite mer välgödda syrra.
Du ser lite somrig och sylkysst ut iaf. Fräsch!
Tack snälla! Tur inte Iphonekameran är kapabel att återge detaljer som rödsprängda rinnande ögon. Och åånä, jag har minsann sett dina bilder och fräsch borde vara ditt mellannamn
KrullTroll: Jag "var tvungen" att gå på en konsert med lokala sångsällskapet, så jag antog utmaningen att inte skrämma de övriga besökarna. Och innan någon säger något, jag satt i ett hörn och andades inte på någon, så jag bör inte ha smittat någon^^. Är inte ens säker på att jag har något som smittar. Blir sjuk såfort jag är ledig några dagar.
Kände mig tvungen att ta ett foto efter att jag sminkat mig!
Jisses, någon som känner igen sig i att känna sig "översminkad"
när man duttat på mascara och lite rouge, vilket egentligen inte är mycket
smink men eftersom sminkväskan hinner damma igen mellan gångerna man
öppnar den så kommer känslan av dragqueen över en..
Jag brukar inte helt sällan känna mig som en transa alt rysk prostituerad. Det är något alla mina vänner vet om och skojar med mig om..
Jag tycker dock inte alls du ser översminkad ut! Jättefin!
Och ditt hår skulle jag gärna ha!
Monifa:
Haha! Åh, vad jag skrattade åt bilden. Helt underbar!
Idag tog jag mig i kragen och sminkade mig. Mötte en tjej som jag träffar varje dag. Hon kände först inte igen mig. Fint! Så risig ser jag ut annars alltså.
Snart ska jag nog orka färga håret med.. Det är en långsiktig plan att renovera sitt yttre som 33-åring..
Idag, med smink:
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...