Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Redo för Peace & Love:D

33145452.jpg

Fast du är det alltid! Min stora idol :o hahah din viktnedgång är bara:bow:

kl*
Ny gammal klänning, 20 kr. Heeeelt okej pris:angel: Har ju bröst nu igen när man gått upp några kg...:p då kan man klä sig i urringade klänningar helt plötsligt!
IMG_6683kopiamindre.jpg

IMG_6631kopiamindre.jpg

Snygga ben hörru!

PEPP: Lika fin som vanligt!

Jag idag när jag var ute och vintageshoppade (och stektes till döds i värmen ;) )

outfit_4ffb29df9606ee1e9900083a.jpg

Men taaack :) Det enda som är positivt med min längd (180-181 cm) är att jag ändå fått hyfsade ben.

Din stil är bara så unik och cool:love: kan inte tänka dig i något annat. Du ser alltid så elegant ut!

Tackar! Men det är egentligen ett nattlinne ;) :D
Grymt skönt såhär års dock!

NotlikeI: Snygga långa ben är en gudagåva och gör alla kortbenta avundsjuka! Grattis ;) Och tack!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 081
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar