M

miss_strandberg

Hej! är det någon som har lust att kommentera? :)

*snälla tack* :D

7742841.jpg

Sv: Bilder :)

Härlig häst! Jag har inte så mkt att kommentera, mer än att det ser ut som ni kommer lite stort på hindret, kanske hade kunnat klämma in ett språng till. (Eller så är det bara bilden som luras)

Tycker dt ser ut som om han hoppar lite för tidigt. Annars är det en jättefin häst ;D

Inte så jättebra bild att kommentera:crazy: , men jättehäftig häst :love: Kul med kallblod som är duktiga på hoppning :)

Inte så jättebra bild att kommentera:crazy: , men jättehäftig häst :love: Kul med kallblod som är duktiga på hoppning :)
Precis! ;)

Kan knappt vänta tills jag börjar hoppa min :love: Snart 4-årig Nordsvensk/Eng.fullblod. Grundinriden och mkt jobbad från marken. Även löshoppat.. Läängtaar!

Härlig häst! Jag har inte så mkt att kommentera, mer än att det ser ut som ni kommer lite stort på hindret, kanske hade kunnat klämma in ett språng till. (Eller så är det bara bilden som luras)

ja, han har lite svårt med att bedöma avståndet men han är inte hoppad så mycket :) men det blir bättre :D

Ser ju ut att bli allderleds för tajt med ett till, då skulle h*n komma i botten istället då... Då får man ändra sin anriding/väg, nästan gång istället. :)

Jo, det är ju det jag menar, så som den hoppar på bilden hade det inte gått, det där får man ju ändra i anridningen. :)

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 955
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 318
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 675
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar