A

Athina

Ni som vill och kan och har bilder å när ni rider, eller bara fina bilder på era hästar kan väl lägga upp dom, så det piggar upp lite i höst rusket !?

:D

Sv: Bilder !

Gamla bilder men ändå :smirk:

zorro%20och%20bro.jpg

sunne%20halter%20mindre.jpg

Bilderna du vill lägga upp, måste ligga på en hemsida.
Så om du har bilder som du har på en hemsida, så höger klickar du på den bilden, då kommer det upp en liten ruta, där väljer du egenskaper.

Då kommer en ny liten ruta upp, där finner du något som heter "URL adress" den adressen som står efter den "rubriken" markerar du och kopierar.

Sen så går du in som om du skulle svara på ett inlägg och väljer den där lilla rutan som ser ut som tvåbreg i horisonten och sen sol, då kommer det upp en liten ruta där du sen matar in den där URL adressen du kopierade.

Se bara till att det inte blir 2 st. http:// det råkar hända i bland, då händer inget. Sen kommer bilden med..

Förstod du något av det jag sa???

/Sandra

khandelia45.jpg

träningshäst

khandelia46.jpg

träningshäst

lighti.jpg

min mors quarter

sonny3.jpg

min fars quarter

kenzo2.jpg

min connemara

khandelia40.jpg

träningshäst

tiger5.jpg

min quarter

tiger2.jpg

min quarter

hallå där :) Ni har jätte fina hästar!
Här kommer lite gamla bilder på min lilla paintkille född 02: :love:

106.jpg

ca 1 år
galopp2.jpg

ca 1 år
snygging.jpg

föölis :D

återkommer med fler bilder när jag har köpt en digitalkamera ;)

Senast ändrad av en moderator:

Halloj!
Ville bara börja med att säga att jag såg dej när ni var i Örebro, jag blev riktigt imponerad :bow: De spontana applåderna stod jag för :angel: Jag tog ett par kort på er också! Däremot vågade jag inte ge mig tillkänna trots att jag pratade med er efteråt :o

För att svara på den egentliga "frågan" så kommer här några bilder på mig och mitt fullblod.
Jag själv har startat två westerntävlingar men rider egentligen fälttävlan med honom, han går även en del tornerspel i samma lag som sweetSelenes pålle :banana:

http://groups.msn.com/nellen84/paddy.msnw?Page=Last

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 623
Senast: Badger
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 756
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 474
Senast: ginnies
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka