A
Alkemisten
Jo men det är väl klart att man kan stanna honom när man rider vanligt skritt och trav (med sätet) och på banan... och han tvärstannar för det mesta på ptroo! Då jag övat detta sedan han var 4. Som jag sa innan är han två olika personer, person 1: då lyder han minsta vink. Men så är det de stunder person 2 kommer in och han tänker själv ! och då kan man sitta där och skrika ptroo i örat på honom men han vill annat.
Jag har funderat på att lämna honom till en westerntränare (nån bra) för att få en sån där häst som du talar om Antti. För själv har jag inte kunskapen eller känslan att lära honom.
Jag red en westernhäst som slidestoppade på ett tyst whoa - även om hans kompisar galopperade vidare - då känner jag mig trygg. Sån vill jag ha min häst.
Jag har funderat på att lämna honom till en westerntränare (nån bra) för att få en sån där häst som du talar om Antti. För själv har jag inte kunskapen eller känslan att lära honom.
Jag red en westernhäst som slidestoppade på ett tyst whoa - även om hans kompisar galopperade vidare - då känner jag mig trygg. Sån vill jag ha min häst.