Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012
Nej, det är bara den hingsten i mitt stos stam som bär på skäckanlaget + att hingsten jag betäcker med är väldigt rolig med färger som han ärver ner, även om han själv inte bär på ngt skäckanlag
Är inte så många russhingstar som bär på skäckanlag, och även om det gör det så är det inte så vanligt att det blir någon skäckunge i vilket fall
Väldigt roligt med en isabellskäck!!! Hingsten fick en likadan skäckavkomma ifjol, vilket gör att det är de ända 2 gotlandsrussen i världen som är isabellskäck
Här händer ingenting här... Ramonas juver har blivit ytterligare större och nu ser det ut som att hon är dräktig! Äntligen... Dina står still, jag väntar bara på att det ska komma ner i hennes spenar också! De senaste nätterna har de legat rak långa på sidan, båda två i intervaller. Inatt är det fullmåne, månne det komma någonting då!!
Fick samtal av min kompis klockan 02.09 inatt, självklart var det hennes andra stos tur att föla
(BF dagen innan Ramona med samma hingst!) Blev ett vackert fux stoföl med stjärn och mjölmule!!
Jag börjar bli riktigt desperat nu
Funderade på att kanske rulla mig i deras stos moderkaka så mina kärringar skulle få lukta på mig senare, haha början man bli tokig eller!? hmm.. blev istället att jag överröste fölen med pussar och kramar för att sedan skynda hem till mina tanter och få dem till att sniffa på mig
Ramona tyckte det var super intressant medans Dina bara blängde för att sedan vända rumpan till och kräva att jag skulle gnugga rumpa