Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012
Så roligt att höra att allt har gått bra!
Här hemma är halvblodsstoet på dag 301 idag. Hon lämnar en del mat bla lucernen förutom höet, men hullet ser bra ut än så länge.
Welshstoet är på dag 271 och där lever det om rejält i magen. Ett riktigt livligt föl verkar det som....
Bägge damerna tar det riktigt lugnt ute i hagen och mest pillar i det lilla gräs som kommit upp annnars står de mest och sover.
Hej!nu har jag fått hem Loppan och den "lille" nu är det bara eftervården kvar,mamma och föl är trötta på att stå inne så jag ska ringa och kolla om dom får komma ut en stund idag.Fölis har fått lite kladd i ögonen så hon ska ha salva 2ggr om dagen och det såg jag inte fram emot att ge men det gick bra "puh" hon är som en tornado i boxen och mamma rantar bara runt. men jag är sååå glad att dom är hemma och att loppan är pigg
Så roligt att höra att allt har gått bra!
Här hemma är halvblodsstoet på dag 301 idag. Hon lämnar en del mat bla lucernen förutom höet, men hullet ser bra ut än så länge.
Welshstoet är på dag 271 och där lever det om rejält i magen. Ett riktigt livligt föl verkar det som....
Bägge damerna tar det riktigt lugnt ute i hagen och mest pillar i det lilla gräs som kommit upp annnars står de mest och sover.