Bilder på mina rådjursbarn

S

ScissorHands

Har fotat årets rådjursbarn... Är rätt stora nu, men får fortfarande gillas som ungar... :p

(Vi bor i radhus i utkanten av stockholm (med gångavstånd till tunnelbana :angel: ) och varje år är det en rådsjurshona som föder sina barn i rabatten på vår baksida och kommer dit och sover med dem varje natt. Fattar inte varför den fortsätter att göra det då min mor gör allt för att förhindra det :crazy: )

PICT0013.jpg

PICT0012.jpg

Mamma rådjur har övergett sina barn och står en bit bort

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka