Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag börjar då
Här kommer min hund som vi även ställer ut men tyvärr hitade jag inte ngn utställnings bild, Roxy el. Fibrac´s Rose som hin egentligen heter är två årm och är av rasen Soft Coated Weathen Terrier http://s149.photobucket.com/albums/s46/4665/th_DSCN1751.jpg
Eftersom jag är såå okunnig ang datorer och vet inte äns hur man lägger in en bild här så är ni hjärtligt välkommna att titta in på min hemsida...www.Fridha.se
Ok, här kommer lite vårbilder på min lilla Ridgeback tik på 9 mån som just börjat löpa för första gången så nu är hon ynklig och trött för det mesta och gillar inte sina byxor:
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.