"Smakfulla" bilder, alltså på glatt, påklätt barn i nått trevligt sammanhang, ser jag inga problem med att lägga ut - och det kommer vi att göra på vårt barn när hon behagar komma ut.
Nått jag däremot inte gillar alls och inte förstår hur folk ens tänker kring är dom som helt öppet på t.ex FB lägger ut rent utsagt pinsamma bilder eller ännu värre - outar barns problem, sjukdomar, diverse magproblem, har bajsat/kissat på sig osv. Det är ju helgalet tycker jag iaf!
En på min FB lägger regelbundet ut långa statusar om vilka problem han har med sin son och hur folk reagerar på det, vilka problem sonen har i skolan, psykiska diagnoser osv. Sonen är 14 år gammal och är vän med sin far på FB. Jag tycker att det blir helgalet att göra så, här snackar vi inte ens om ett litet barn utan om en person i en jättekänslig ålder
Underligt agerande tycker jag. Menmen, sonen kanske är helt med på noterna, vad vet jag.
En annan på sin FB skriver väldigt öppet om sin son, dock är alla bilder snälla. Har nog aldrig sett en pinsam bild. Den personen är dock lite för öppen med allt - inklusive sina egna magproblem
jättetrevligt att läsa om när hon sitter på toa och skiter löst