bilder och java, behöver hjälp ändå

cili

Trådstartare
igår skrev jag en tråd och frågade hur man fick upp bilderna i ett nytt, storleksanpassat fönster. jag hittade sedan ett javascript för det och det fungerade bra med mina testbilder.
idag när jag skulle fixa det riktiga galleriet så uppstod dock något problem, det är nämligen bara den ena bilden som går att trycka på.
testa själva
så.. vad är fel och hur rättar jag till det?
 
Jag vet inte riktigt vad som kan vara fel (funderar på om det är länkningen?), men jag brukar använda mig att det javascriptet som man kan hitta bla här
 
har du provat ta bort
}
// End -->
</script>
<script language="JavaScript">
<!-- Begin

fran alla stallen forutom just i borja o i slutet av scriptet?, dvs sa att det gar typ:
</script>
<script language="JavaScript">
<!-- Begin
function popUp1() { etcetc
function popUp2() { etcetc
// End -->

vet inte om de hjalper, men sana grejor kan ju ibland stora till det pa konstiga satt!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 047
Senast: tott
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 991
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp