Bilder och filmer 2016

Det har pratats om att arrangera terränghoppning på Åresjön, men det har hittills stannat där. :) Så det är inte så tokigt som du kanske tror. ;)

/Lady_S
Va? Seriöst? :eek:
Vad häftigt det hade vart om det hade blivit av, hade nog dock inte medverkat själv men.. wow, det var mer än jag visste. :eek:

Undra om man skulle våga hoppa dock, skulle nog själv va rädd att hästen halkar eller något. :nailbiting:
Det är inget konstigt att hoppa på snö, det har jag gjort mycket. Sen får man väl välja vilken snö man hoppar på, men det är ju samma med gräs.
Va? Seriöst? :eek:
Vad häftigt det hade vart om det hade blivit av, hade nog dock inte medverkat själv men.. wow, det var mer än jag visste. :eek:
Jag hade nog velat vara med, även om jag har långt till Åre. (Å andra sidan så åker jag ju till Botkyrka och dit har jag också långt...)

/Lady_S

Det är inget konstigt att hoppa på snö, det har jag gjort mycket. Sen får man väl välja vilken snö man hoppar på, men det är ju samma med gräs.
Jag hade nog velat vara med, även om jag har långt till Åre. (Å andra sidan så åker jag ju till Botkyrka och dit har jag också långt...)

/Lady_S
Jag har nog för lite erfarenhet för att veta vilket som är bra respektivt mindre bra, i alla fall när det kommer till snö. Men någon dag kanske jag lär mig. Hoppet är inte borta. ;)

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
25
· Visningar
1 571
Senast: ii-ssa
·
Trädgård & Växter Den här busken växer under ett äppelträd hos mig. Ser ut att ha varit där några år men har negligerats (ber om ursäkt busken). Plötsligt...
2
Svar
30
· Visningar
1 210
Senast: Pinus
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
406
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama