Bilder och filmer 2015

Tack @Marvin :D Vi ska till Öved nästa onsdag :banana:

kl
Här är hela filmen, lite misslyckade försök blev det innan det flöt så fint, men vi är ju båda nya på det här! Första gången vi skulle ner för trappan tror jag att jag bromsade lite för mycket för att jag inte ville att han skulle hoppa för stort ut, men sedan vände vi tillbaka och tog vägen bredvid andra trappsteget innan vi försökte igen. Och första gången vi skulle hoppa spetsen efter banken var jag så koncentrerad på att hålla galoppen i nedförsbacken att spetsen dök upp betydligt fortare än jag hade trott. Och just det, Bruce sa :eek: när han märkte att de bytt ut underlaget i vattenhindret. Så vi satt fast där nere ett tag innan jag lyckades övertala honom att gick bra att röra sig där nere också :rofl:

Ser jättebra ut @Gabby_Ossi! Vi taggar för Öveds nu, blir ju ytterligare en tävling där dressyr o hopp går en dag o terrängen nästa, är inte riktigt nöjd med det men vad gör man...

Ser jättebra ut @Gabby_Ossi! Vi taggar för Öveds nu, blir ju ytterligare en tävling där dressyr o hopp går en dag o terrängen nästa, är inte riktigt nöjd med det men vad gör man...

Tack! :)

Jag också, man jag är rätt glad att det är över 2 dagar :angel:, speciellt som Bruce inte har så bra kondis som han borde efter Falsterbovecka och dubbla vaccinationer denna månaden... Men så har jag ju bara en halvtimme dit.

Känns bra att det är banvisning till häst också, då kan han kanske koncentrera sig på hinderna istället för att försöka hinna med att undersöka varenda sten och träd han galopperar förbi :rofl:

Ok, men för oss som åker blir det ju två övernattningar istället...men jag har sett en film på banan o den ser kanon ut för mig o Irländaren så det ska bli jättekul!

@Novali01 åker långt till Öved för att garanterat slippa möta mig. Tänk om jag hade slagit henne när jag gör min debut? :P Då blir det ingen vinbox för henne. :D

Alltså jag dör vad ni är knäppa!!!

Ska på kursen Övedshelgen men vill gå 90 banan (jag är en sådan som vill vara förberedd deluxe :p värsta är o inte veta hur parkeringen ser ut dock, haha) inför typ nästa års eventuella debut :p måsteg styra upp en hälsning på @Novali01 !

Nej hon kommer till öveds för att jag bad henne... Å jag har bara typ en timme och tio minuter till styringe

Sist jag kollade bestod fälttävlan av tre grenar

Satan vad du fick springa idag, vilken kondis du måste få ;)

Nja, knappt på 90-nivå. Iaf inte när man få tjuvträna på banan innan tävlingen :angel:.

Var du där och tjuvkikade idag? O_o Mjaa, kan ju hoppas att jag kommer i tävlingskläderna i helgen iaf. :cautious: Och inte spräcker byxorna denna gången :o

Nja, knappt på 90-nivå. Iaf inte när man få tjuvträna på banan innan tävlingen :angel:.

Var du där och tjuvkikade idag? O_o Mjaa, kan ju hoppas att jag kommer i tävlingskläderna i helgen iaf. :cautious: Och inte spräcker byxorna denna gången :o

Japp.. Såg det grymma Totilas stoet..jösses vilket föl!!

Ja @Marvin, jag är en sån fruktansvärt snäll kompis att jag strök mig i Styringe bara för att få övernatta två dagar i Sjöbo för att @fio bönade o bad mig....eller så kan det ev vara för att jag missade i proppen att det var 2-dagars o ville tävla på lördagen...:banghead:

Jättefin :love: Mamman stod på inridning på mitt gamla jobb så det var kul att se henne igen också :).

Det var någon annan som hade riktigt fina ston. Minns inte vem nu men tjejen tappade hästen iallafall när hon sprang, det stoet var halt men verkligen superfint. Tyckte det nästan var mer intressant att se dom fina stona.

Ja @Marvin, jag är en sån fruktansvärt snäll kompis att jag strök mig i Styringe bara för att få övernatta två dagar i Sjöbo för att @fio bönade o bad mig....eller så kan det ev vara för att jag missade i proppen att det var 2-dagars o ville tävla på lördagen...:banghead:

Äsch lägg av... Du efteranmälde ju till öveds bara för att få umgås med mig haha

Styringes bana blir inget kul om det fortsätter regna.. Någon som vet hur vädret ska bli i veckan?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 876
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 153
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 968
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden