Bilder och filmer 2015

Och @fio

DSC08572_zpscgtxcy2e.jpg

DSC08574_zps5v6uwrci.jpg

DSC08576_zpsbcppawwq.jpg

DSC08579_zpsuuzcj0ko.jpg

DSC08581_zpsxnpqiogq.jpg

DSC08582_zpschhdcdlf.jpg

DSC08585_zpscy6vu3tm.jpg

DSC08589_zpslft5qmyh.jpg

DSC08588_zpsetgw9wdm.jpg

DSC08590_zpsexwko057.jpg

Åååh så fin!!! Tack @Gabby_Ossi .. Får jag använda dom?

På tisdag är det jag som måste börja cykla till stallet ser jag.. Fy fan det är allt jävla vin och ostbollar. Gaah

Hoppningen var jag inte alls nöjd med, jag red som en kratta, surade ihop över det och krattade till det ännu mer. Nu har jag kollat filmen och gläds iaf åt att hon landar i rätt galopp hela tiden, ingen korsgalopp! 8 fel blev det.

Men vad jobbigt det blev nu.
Hur vet man om det är kort eller lång?
Jag har bara tränat på kort bana, trodde inte det fanns något annat

Som jag har uppfattat det är det alltid lång banan på häst och kort bana på ponny? Eller iaf 2007-programmet, 2011 är nog alltid kort (fast jag har ridit någonstans de körde den på lång också...)

Men vad jobbigt det blev nu.
Hur vet man om det är kort eller lång?
Jag har bara tränat på kort bana, trodde inte det fanns något annat
Jag tror att det är upp till arrangören, iaf i 90-klass (?). Vi har alltid häst på lång bana hos oss. Jag hatar att rida på kort bana, känns som man inte får plats alls.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 875
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 153
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 968
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter