Bilder och filmer 2015

Ska funktionära i öved som vanligt :bump: ringmaster på lördagen och Ban personal på söndagen :D.
Så förhoppningsvis kommer jag att se mer av tävlingarna än förra året då jag stod mitt ute i vägen för att se om folk kunde köra in/ ut utan att krocka ;).

Inte kollat hur parkeringen ser ut i år men det var prat om att öppna upp en ny infart så att man kör in som vanligt och ut runt om kyrkan. Jobbat mycket så vet inte om det är gjort dock :(.

Ska funktionära i öved som vanligt :bump: ringmaster på lördagen och Ban personal på söndagen :D.
Så förhoppningsvis kommer jag att se mer av tävlingarna än förra året då jag stod mitt ute i vägen för att se om folk kunde köra in/ ut utan att krocka ;).

Inte kollat hur parkeringen ser ut i år men det var prat om att öppna upp en ny infart så att man kör in som vanligt och ut runt om kyrkan. Jobbat mycket så vet inte om det är gjort dock :(.

Enligt ryttarmeddelandet utfart på annat ställe, utom för stora lastbilar.
Hur hamnade den här diskussionen i film och bildtråden?

Enligt ryttarmeddelandet utfart på annat ställe, utom för stora lastbilar.
Hur hamnade den här diskussionen i film och bildtråden?

Har du ingen slutledningsförmåga??? Det är ju solklart varför.... Hehe

Det var ju tom du som drog in öveds först...Så det så!

Eller gör en ENDA tråd för bövelen @LenaH! Hur svårt kan det va...?:D Så när var det nu din FT-debut var? Tänkte skicka ut spejare med videokamera...:devil:

Eller gör en ENDA tråd för bövelen @LenaH! Hur svårt kan det va...?:D Så när var det nu din FT-debut var? Tänkte skicka ut spejare med videokamera...:devil:
Jag har ju gjort det för helvete! Håll er i den då! :banghead:

I helgen som kommer och jag ska faktiskt till Runsten imorgon för jag tänkte att den stackaren kanske behövde se terränghinder en gång till... :angel:

Kära vän...hatar att behöva bli den som informerar dig men din elaka tvilling här på forumet har gjort FLERA JÄVLA trådar så vi får ju spamma än här än där....@LenaH

Kul! Håller tummar o tår för er! Ta ingen notis om spionen som ligger i buskarna o filmar dig...:devil:

Kära vän...hatar att behöva bli den som informerar dig men din elaka tvilling här på forumet har gjort FLERA JÄVLA trådar så vi får ju spamma än här än där....@LenaH

Kul! Håller tummar o tår för er! Ta ingen notis om spionen som ligger i buskarna o filmar dig...:devil:
Men varför i buskarna?? Jag vill ju få möjlighet att le in i kameran när jag rider förbi!

Tävling i Öved idag:

DSC08630r_zpskk4z66i6.jpg

DSC08631r_zpsiteuggkn.jpg

DSC08638r_zpsfsnyfznc.jpg

DSC08643r_zpsez36vps2.jpg

DSC08645r_zpsaxw1j6pt.jpg

DSC08646r_zpsjul8s1nv.jpg

DSC08648r_zpsbhbc5fmj.jpg

DSC08651r_zpswknfbrur.jpg

DSC08654r_zpsniubbric.jpg

DSC08663r_zps4o9baug1.jpg

DSC08665r_zpsuy545zvf.jpg

@Novali01 och @fio , ni hade också fastnat på lite bilder om ni vill se? :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 876
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 153
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 968
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Senskada pga spark
  • Skadade hästar och konvalescenter