Bilder och filmer 2015

Ja alltså han är otroligt söt!! Speciellt när du flätar den fina flätan också. Hade faktiskt ingen aning om att det var du förrän @fio sa det sen när vi såg dig i terrängen.

Japp, Bosse tycker egentligen att det är onödigt att lyfta på frambenen o definitivt onödigt att göra det samtidigt...:crazy:

Ja alltså han är otroligt söt!! Speciellt när du flätar den fina flätan också. Hade faktiskt ingen aning om att det var du förrän @fio sa det sen när vi såg dig i terrängen.
Är jag känd nu?:D
Är ju bara på bukefalos lite sporadiskt..ibland, men ändå verkar de flesta veta vem jag är tydligen:p. Jag känner inte igen folk eller hästar särskilt bra som jag bara sett på bild, ser massa bruna och några fuxar och ibland ser man någon skäck som jag stirrar lite extra länge på :d

Ha ha ha näe tyvärr för jag skulle aldrig känna igen dig avsutten...:D

Inte jag heller... Så nä @Kansi bansi , det krävs liiite mer än så :laugh::laugh:

Nu var det ju visserligen ponnytävling samtidigt men på en hästtävling så finns det ju inte så många av din hästras. Jag trodde oxå det var en ponny :angel:

Ha ha ha näe tyvärr för jag skulle aldrig känna igen dig avsutten...:D
Jag får börja använda likadana flätor som min häst, kommer bli igenkänd överallt
angel.png

Träning idag, lite bustakter kom tillbaka och ett par linjer klarade vi inte på första, men det är väl därför man tränar :p Överlag så känns det ändå som att han utvecklas jättemycket, får han bara klart för sig vad han ska göra så är han klockren :love:

• Gilla
Reactions: AW
Byggde ett nytt hinder idag :) på hela 95cm! Hade man haft en hoppsadel så hade det blivit invigning direkt.. men kan man inte ringa ett enkelt samtal till sadelutprovaren och boka tid så får man inte gnälla över hopp abstinens heller :(.

Ska slå i ett par stolpar för stabilitet och lägga en marklinje också :p så är inte helt klart på bilden ;).

MEN???! Say what @thoora!! Varför klev du inte fram o presenterade dig?? Superbild på oss, får jag ta den?:love:

Och stilbild på @LenaH då hon i IRL aldrig stänger munnen en sekund....:idea::laugh::D

Men fy, nu är ju Bruce the Terrible tillbaka??? Gillar verkligen inte när de sparkar sådär efter hinder, höstpigga hästar=inte så kul ibland. Det är inte så lätt när man har en häst som drar så mycket i fram, det blir ju lätt så då att man kortar tygeln, halsen blir alldeles för kort o dom går på omtramp. Irländaren har samma tendenser så vi har lite att jobba på.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 875
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 153
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 968
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama