Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jaha! Det var du! Precis, du utbrast helt spontant "GUUUUUU VA SÖT!" ja vad säger man, det är han ju. Kan bara tacka åt hans vägnar. Han sticker ju ut lite färgmässigt och storleksmässigt@Kansi bansi Jag o Bosse mötte dig på lördagen när jag var klar med hoppningen o du skulle ned till dressyren, visste inte att det var du men jag sa nåt i stil med: Gud vilken söt pålle!
Är jag känd nu?Ja alltså han är otroligt söt!! Speciellt när du flätar den fina flätan också. Hade faktiskt ingen aning om att det var du förrän @fio sa det sen när vi såg dig i terrängen.
Ha ha ha näe tyvärr för jag skulle aldrig känna igen dig avsutten...
Jag får börja använda likadana flätor som min häst, kommer bli igenkänd överalltHa ha ha näe tyvärr för jag skulle aldrig känna igen dig avsutten...
MEN???! Say what @thoora!! Varför klev du inte fram o presenterade dig?? Superbild på oss, får jag ta den?
Men du skulle ju sagt hej!! Jag är inte hälften så läskig som @Novali01!!Jo, alltså... @emma-vsm viftade mot serveringen och sa att "där står Nova, men börja inte prata med henne för då hinner du ALDRIG fota någon terräng!".
Nädå, det blev inte av bara. Men du får gärna använda bilden.