Jag måste erkänna att jag har saknat honom lite . Jag fick mest skäll för att jag hade för långa tyglar, men ser nu på filmen att jag måste bli bättre på att följa med med handen istället .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm fast jag tycker ju att han har för kort hals mot hindren, viker in halsen o springer mot handen ser det ut som iaf.
Givetvis! Säg vad vi inte kan skylla på männen.... Dåliga gener, dåligt humör, dåligt skelett, dåligt, dåligt, dåligt....himla tur att vi av motsatt kön är så genombra på alla möjliga o omöjliga vis!!
hahahahahahhahahahahahahaha ät o tig människa!! Äcklig eller ej...
Träning idag, lite bustakter kom tillbaka och ett par linjer klarade vi inte på första, men det är väl därför man tränar Överlag så känns det ändå som att han utvecklas jättemycket, får han bara klart för sig vad han ska göra så är han klockren
Tyvärr finns inga högre terränghinder på just den banan, det är ridskolans och den är anpassad så barnen ska kunna hoppa också. Blir väl till att åka till Tranemo när det väl blir dags. Vi hoppade förvisso en 70-80 oxer på ridbanan innan vi begav oss till terrängen.@RedHyuuga
Ser finfint ut . Men ni får ta lite högre hinder nästa gång så att hästen har ngt att hoppa över .
(Säger hon som knappt kommer över p70).
Hästen blir lättlastad när hon fattar att transporten = skit kul terrängträning
Aha ja det är jobbigt att vara beroende av andra för lastning. Men är man bara tillräckligt envis så går det själv också till slut går alla hästar in .Tyvärr finns inga högre terränghinder på just den banan, det är ridskolans och den är anpassad så barnen ska kunna hoppa också. Blir väl till att åka till Tranemo när det väl blir dags. Vi hoppade förvisso en 70-80 oxer på ridbanan innan vi begav oss till terrängen.
Hon går att lasta lätt som en plätt om man är två, men jag vill kunna lasta henne själv, så jag slipper vara beroende av andra och kan åka iväg på träningar och sånt när jag vill.