Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@sorbifolia Gick det bra då? Vi kom inte iväg eftersom ponnyn blev sömstucken 2 dgr innan...
Ha ha vilket underbart bra mål att inte bli diskad i nåt moment! Så ska jag tänka v 29 med min lille nya Irländare...
Näe precis, inget fel på Tiggern (!) alls! Tvärtom och jag såg flera övervuxna connemaror på Irland, hästar med 50% connemara inslag som går som ISH mm mm som jag hade kunnat döda för att få äga så därför blev jag mer avis när jag såg @Bison s söta häst.
Men varför köpte du ingen sådan istället då?
Hon ville inte ha ihjäl nån och sitta i irländskt fängelse?
Hon ville inte ha ihjäl nån och sitta i irländskt fängelse?
Min vanliga mästerliga hovfotografFina bilder och kul att det gick bra @PrinceFair
Ja det är verkligen roligt att det går så bra! Jag är övertygad om att vatten"problemet" kommer lösa sig också.Min vanliga mästerliga hovfotograf
Ja, tänk att min lilla häst hoppar runt 1* banor nu Vi behöver bara träna ännu lite mer på vatten så kommer det att bli såå bra!
Min vanliga mästerliga hovfotograf
Ja, tänk att min lilla häst hoppar runt 1* banor nu Vi behöver bara träna ännu lite mer på vatten så kommer det att bli såå bra!
@fio Det har blivit mycket mycket bättre, men på nedhopp med landning i vatten är han fortfarande tveksam och stannar ibland. Han har alltid gått i vilket vatten som helst, så det känns inte helt logiskt... (Just detta vattnet var lite litet och inne i skogen, det gjorde ju inte saken enklare.)
Det är väl iofs charmen med dem (ibland i alla fall )Men jag säger ju det.. hästar är inte logiska
Ja jag hoppas det löser sig för det blir ju inte mindre nerhopp i vatten nu direkt!