fio
Trådstartare
Hahah..Hahahahahaha tänkte först du tyckte hindren var stora o kände mig lite modig
Sen insåg jag...
Jag tycker ändå du ska känna dig modig, du rider ju på en ponny!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahah..Hahahahahaha tänkte först du tyckte hindren var stora o kände mig lite modig
Sen insåg jag...
Är det en connemara? @Bison
Ponnylooken från QE och färgen från Bernstein, det förklarar sakenHaha, nä.
Swb e Quite Easy - Bernstein
Ponnylooken från QE och färgen från Bernstein, det förklarar saken
Att sen @Novali01 är tant och har lite sämre syn kan ju också spela in i det här falletJa, jag tar inte illa upp. Hon är ju väldigt mycket mer ponny på alla sätt än den grå som dock är mindre.
Himla käck och trevlig och otroligt enkel att ha med sig och att rida.
är den grå mindre!?! tycker att grå ser jätte mycket större ut på bild än gula. (längre ben på den grå kanske?)Ja, jag tar inte illa upp. Hon är ju väldigt mycket mer ponny på alla sätt än den grå som dock är mindre.
Himla käck och trevlig och otroligt enkel att ha med sig och att rida.
är den grå mindre!?! tycker att grå ser jätte mycket större ut på bild än gula. (längre ben på den grå kanske?)
hade gissat att fille var runt 170 faktiskt .. min är ju 167 men ser betydligt mindre ut pga sin aplånga rygg...Haha! Så säger alla
Fille är 161 cm med jättehög manke, typ 150 cm över ryggen. Men han är maffig och högrest med rätt mycket tryck i steget.
Gul är 163 cm utan manke. Folk tror ofta att hon ska vara kortgalopperad men det är tvärtom, har inga problem alls med distanserna.
Fille känns mindre att sitta på men större att rida, man har väldigt mycket framför sig.
Gul är en tunna och där har man inte mycket alls framför sadeln även om hon säkert kommit upp en decimeter sen jag köpte. I början kändes det som att jag skulle ramla över huvudet på henne hela tiden
hade gissat att fille var runt 170 faktiskt .. min är ju 167 men ser betydligt mindre ut pga sin aplånga rygg...
min har 155 i täcken men då hon har ganska korta ben (och stor mage) så ser hon lägre och längre ut dvs tax hästDet bidrar säkert att han är väldigt kort, kan ha 135 cm i täcken trots att han är rätt grov fram.
Skulle nog gissat på att din ligger där i krokarna
Tja, nu är jag väl lite skadad då men med connemara så menade jag ju inte en ponny utan en STOR häst med connemara inslag! Era små besserwissrar.. @RostKaptenen mfl små otäckingar..
Tja, nu är jag väl lite skadad då men med connemara så menade jag ju inte en ponny utan en STOR häst med connemara inslag! Era små besserwissrar.. @RostKaptenen mfl små otäckingar..
@sorbifolia Gick det bra då? Vi kom inte iväg eftersom ponnyn blev sömstucken 2 dgr innan...