Kul att hon gick så bra! Klart hon vill vara FT-häst! Var ju många som hade problems vid vattnet i 90, jag tror också att det var publiken som de tittade på. Hade jag bara fattat att ni var där hade jag ju kunnat titta på henne i terrängen, hade liksom lite tid att döda - 8h mellan hoppning och terräng
Jag är jättenöjd med min lilla häst. Dressyren var riktigt bra, vi lyckades behålla energin inne på banan (alltså utan käppen i handen

) och för en gångs skull var galoppen bättre än traven - 41 straff.
Hoppningen var så så bra! Bästa hittills, men såklart var vi tvungna att ha ett gigantiskt missförstånd och göra plockepinn av kombinationen :/ så resultatet blev föga imponerande 8 straff, men det är ju sånt som sker ibland.
Sen, sent omsider blev det så dags för terrängen! Superspänd inledning över hinder 1 & 2... om någon inne i centrala Skövde hörde ett OOOOOOOOOOH vid kl 18 var det jag som ylade när vi flööööög över Svea Rikes vagga.... och sen backen upp var lilla häst inte förberedd på, efter ca 3/4-delar lät det OUFFFF! och inte så mkt fart kvar, hehe.
Men väl uppe på platån red jag lite lugnt och då hittade han avspändheten och sen var det nemas problemas med resten av banan (tyckte inte att den var så svår om jag ska vara ärlig. En bra 100-bana, men inget anmärkningsvärt - är det månne ett tecken på att vi är redo för 1*

). Till vattnet hade jag planerat att lägga en volt och gå i vattnet först eftersom han var tveksam senast i Runsten, men sen tyckte jag att han gick på så himla bra att jag sparkade på lite extra istället och han hoppade i så fint så, YASSS! Nu blev det en volt mellan nedhoppet och sunken road istället, där var vi lite ofokuserade så då tyckte jag att det var sjysstare att ta en volt och en riktig anridning. Det blev ju lite tidsfel och med hopp-debaclet också hamnade vi strax utanför placering. Inte där man vill vara

Men mycket nöjd med hästen!