Bilder och filmer 2014

Det här blev ju riktigt festligt. VM i kommunikationsmissar.

Du frågade mig om jag var från trakten och jag svarade: ja, från Borås. Jaha vad roligt skrev du (redan där borde jag ha blivit misstänksam O_o för så jävla roligt är det inte att bo i Borås). :p
Och sen trodde jag till råga på allt att du hade varit HÄR och hoppat. Polletten har dock trillat ner så nu fattar jag ju att du menar Hajjerna. Kan jag skylla på att hjärnan blir osedvanligt trög i den här värmen? :angel:

@Speedway Tja, så det kan bli när icke-kommunikationen är i full gång!:D Såg iaf jättebra ut hos Viktoria! Jag var där en gång för några år sedan men ser ut som hon byggt större bana o fler hinder, kände inte igen mig alls.

@Novali01 Hon har fixat till lite nu i år vet jag men jag har ingen aning om vilka hinder som är nya och vilka som är gamla. Finns iallafall många hinder som storleksmässigt passar mig och eftersom jag har hästen uppstallad tio minuters skrittväg från hennes anläggning så är det ju väldigt smidigt. :)

Igår var vi på terrängbanan och Lillfisan kändes jättefin, hon fick lite nya svårigheter som hon hanterade väldigt bra (tyvärr verkar shakingen komma tillbaka nu dock).
Har iaf bestämt mig för att rida 90-klasser året ut (planen var innan att starta 100), eftersom hon blir så spänd på tävling, men det är himla roligt att börja träna på lite klurigheter på hemmabanan åtminstone.

@rubytoo Vad trevligt det såg ut! Jag gillade verkligen banan, trevligt med så fina hinder även i 90-klass. Och väldigt bra miljöträning för unghästarna med alla hinder på relativ liten yta på fältet :)

Det såg trevligt ut, nu vet jag ungefär vad jag kan förvänta mig i stilterrängen nästa vecka. :D Vi har hoppat ungefär de hindren, så vi borde ju reda ut det...

terräng träning i revinge i dag :banana: hoppas att bilen klarar av att dra släpet i regnet, den tycker inte om väta och dör lite vid koppling och inbromsning då. och backning är bara att drömma om :/.
så kommer vi bara till träningen så kommer resten att gå plätt lätt
:rofl:

terräng träning i revinge i dag :banana: hoppas att bilen klarar av att dra släpet i regnet, den tycker inte om väta och dör lite vid koppling och inbromsning då. och backning är bara att drömma om :/.
så kommer vi bara till träningen så kommer resten att gå plätt lätt
:rofl:

Regn?O_o Jag har definitivt inte beställt regn och det regnar inte här (just nu). Vi ses där! :p

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 573
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 253
Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När Emiliano Portale och hästen Future hade avslutat dressyrprogrammet som del av fälttävlan i OS rann det blod från munnen på hästen...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama