Från Revinge? Jag har nog men de är rätt gamla vid det här lagetFinns det inga filmer från lätt klass? Är så nyfiken på den banan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från Revinge? Jag har nog men de är rätt gamla vid det här lagetFinns det inga filmer från lätt klass? Är så nyfiken på den banan!
Då är de nog inte relevanta, Ted har möblerat om ganska mkt sedan jag var där sist och det är bara en dryg månad sedan.Från Revinge? Jag har nog men de är rätt gamla vid det här laget
Ja de brukar de göra mellan varje tävling/ år tycker jag Vilket är fördelen med att ha en del flyttbara hinderDå är de nog inte relevanta, Ted har möblerat om ganska mkt sedan jag var där sist och det är bara en dryg månad sedan.
Rymde han? Vad otäckt!
Han galopperar på rätt bra på banan ändå, jättefin!
Gud vad läskigt, men banan är ju inhägnad??? Var det på framridningen?
Finns det inga filmer från lätt klass? Är så nyfiken på den banan!
Det kan det göra, dock ska det ju vara anpassat efter klassens svårighetsgrad.Kommer sunken road redan i lätt klass??? Det känns väääldigt långt borta för min häst som envisas med att landa alldeles för långt bort...
Det är nog ingen idé Den ändras hela tiden. Men den är åt det vassa hållet. Jag har några bilder på några hinder. Dock upplever jag att dom spetsar till banan på detta sommarmeeting och så är den något enklare på vår och hösttävlingen.
Bord till spets 6 galoppsprång på båge eller volt emellan.
Vattenhindret nerhopp över stock, sen b-hindret upp över stock till vänster
Hinder på kulle innan vattnet, det var meningen att det skulle stå en spets mellan kullen och vattnet så man red på S-båge 4 galoppsprång från kullen till spetsen och sen 4 eller 5 (minns inte) galoppsprång till vattnet. Jag hoppade det på träningen innan, jag red ju på i tävlingstempo för att nå fram på 4 galoppsprång från kullen till spetsen och sen till vattnet tror Ted tyckte det blev för vilt och sen fick jag order att rida det lugnare men då stämde inte avstånden så mittenhindret tog han bort vilket var synd för när man har tävlingstempo hade nog avstånden stämt väldigt bra!
Trappa uppför ner för slänt sen böjt spår till Tripplebrush
halvcoffin och sen sunken road och 2 trakhenergravar varav en rejäl som var näst sista hindret. Väldigt fin bana! Jag hoppade ju dom mesta linjerna på träning och allt flöt på bra.
I boxholm finns sunken road redan i debutantKommer sunken road redan i lätt klass??? Det känns väääldigt långt borta för min häst som envisas med att landa alldeles för långt bort...
I boxholm finns sunken road redan i debutant
Det är säkert inga problem .Ja, fast jag insåg sedan att det finns naturligtvis olika varianter på den. Jag såg den stora i Revinge framför mig och tänkte . Men sen kom jag på att det finns nog en i en annan ände av banan, som oxå räknas som sunken road och som inte är några problem, för den har vi hoppat ett par ggr.
tycker att båda i revinge är ...Ja, fast jag insåg sedan att det finns naturligtvis olika varianter på den. Jag såg den stora i Revinge framför mig och tänkte . Men sen kom jag på att det finns nog en i en annan ände av banan, som oxå räknas som sunken road och som inte är några problem, för den har vi hoppat ett par ggr.