@RostKaptenen Det var helt lysande väder! Precis lagom av allt kan jag säga, hade ju regnat kraftigt på natten men det gjorde ju bara att dressyr o hoppbanorna inte dammade. Terrängen var perfekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det ju några år sedan jag var i hermanstorp men visst har de flyttat på hela banken? Graven med häck fanns iaf inte kvar där den låg förut o där var väl banken med? Sen hade dom målat väldigt många hinder lite spektakulärt, foderhäcken t ex som min donna reagerade på men sen hoppade iaf, var ordentligt faluröd. Sen fanns det nåt annat hinder efter huset som också var målat och sista hindret var militärmotiv! Fanns en del som hade synpunkter på detta...i p80 fanns även ett Pridehinder med! Det var mångfaldigt i sina färger kan man säga...
Grisarna som förut stod längst bort på tillbakavägen var nu separerade och det ena stod efter det lilla öppna diket som man hoppade. Där borta där foderhäcken förut stått var nåt bord? och nån typ av vindskydd tror jag, jag gick P80 banan och försökte titta på H90 samtidigt så jag kan ha rört ihop detta ngt.
Jaha ok då förstår jag vad du menar men när jag red debutant med Grå så var det en grav med liten häck som låg efter man hoppat grisarna. Man kom ju precis som mot foderhäcken med lång galoppsträcka, hoppade 1 gris, vände 90 grader höger o hoppade nästa gris och sen låg denna grav med häck vid banken och där stoppade mängder av hästar ut sig på den tiden. Den graven med häck du pratar om ska alltså ligga vid den hängande stocken över grav som var med i 100-klass då? Den har jag aldrig hoppat isåfall.
@Axeliina vilken jättefin trevlig häst du har! Tycker det var lite snålt bedömt faktiskt i terrängen, du borde fått högre! Hade du säkert fått om du hade varit "kändis".
Kul att vara tillbaka på banan! Fin häst ocksåOch äntligen efte nästan 3,5år fick jag ge mig ut för första gången.
Resultatet var väl sådär, spänd i dressyren och felridning x2 ett par pet i hoppningen som berodde på lite komunikationsmissar. Har ju inte hoppad på ett tag direkt förutom ett par språng här hemma. Kanske inte världens bästa uppladdning direkt.
Felfri terräng med lite tidsfel gjorde dock dagen ryttaren är otränad kan man långt säga så nu är det diet som gäller pållen är fin som vanligt
Och äntligen efte nästan 3,5år fick jag ge mig ut för första gången.
Resultatet var väl sådär, spänd i dressyren och felridning x2 ett par pet i hoppningen som berodde på lite komunikationsmissar. Har ju inte hoppad på ett tag direkt förutom ett par språng här hemma. Kanske inte världens bästa uppladdning direkt.
Felfri terräng med lite tidsfel gjorde dock dagen ryttaren är otränad kan man långt säga så nu är det diet som gäller pållen är fin som vanligt