Bilder och filmer 2014

DSC02426_redigerad-1.jpg

DSC02448_redigerad-1.jpg

DSC02518_redigerad-1.jpg


Några pics från Åkerbo i helgen. Min lilla häst är en sån stjärna och slutade på en andraplats i 100-klassen.
Shit vad det var roligt att rida terrängen! Allting kändes superenkelt - underbara lilla häst :love:
Nu känns det verkligen klart för enstjärnigt :bump:
 
Lite bilder på mig och min tjej (f-10 e: Business ue: Dammen) från terrängen i Åkerbo den 24/5 2014, vilket slutade med vinst! :D
42 straff (72%) i dressyren, felfri banhoppning och felfri på hinder i terrängen men med 2,8 i tidstraff.
Nu har hon en lång & välförtjänt sommarvila :)

20140528100654-194.16.175.140.jpg
20140528100735-194.16.175.140.jpg
20140528100804-194.16.175.140.jpg
20140528100839-194.16.175.140.jpg
 
4-202593022537.JPG


Bild från Botkyrka i maj, felfri och prickade optimaltiden. Pålle är så duktig i terrängen. Nu ska bara piloten lära sig att rida banhoppning så blir det nog bra tillslut.:idea: Men vi håller oss i debutantklass ett tag, tills vi får ordning på grejerna! :p
 
Ni i denna tråden har inspirerat mig, gamla tanten, att våga ge mig ut på träning med nya pållen. Det var skitkul!
Kommer garanterat bli fler gånger och vi ska nog våga oss på nåt annat än de nergrävda stockarna nästa gång. :D



Och så en liten film.
 
Du red ju i gruppen efter mig ser jag..... vi slapp regnet iallafall! Men det ser ut som din häst var glad!
 
Hästen har nog aldrig haft så roligt tidigare. Klämde in ett par bocksprång här och var i ren förtjusning. :D
 
Hoho halloj, är ju inte direkt aktiv här men undrar om någon av er var till Strömsholm på nationalsdagstävlingarna och kanske fotade lite (typ - mig ;)). Jag såg att det stod ganska många med kameror och det skulle ju vara himlans kul med nån bild.
Red bland de första i CNC* (dom bästa startade sist hihi)
Jag kan bjuda på en liten filmsnutt

Hon var duktig min lilla pärla, en del tidsfel men inga fel på hinder i terrängen (dressyren var ok och hoppningen har jag redan glömt :)).
 
Undrar om inte Fredrik Jonsving fotade? Och säkert någon mer på equipe? Kolla där. Tyckte mig se det på facebook? Hon ser jättefin ut, kul att terrängen gick bra iallafall!
 
Undrar om inte Fredrik Jonsving fotade? Och säkert någon mer på equipe? Kolla där. Tyckte mig se det på facebook? Hon ser jättefin ut, kul att terrängen gick bra iallafall!

Tack och tack för tips! Equipe ska också ha foton men jag förstår inte hur jag ska söka. Det kommer över 900 sidor när jag söker Strömsholms nationaldagstävlingar ...
 
4-202593022537.JPG


Bild från Botkyrka i maj, felfri och prickade optimaltiden. Pålle är så duktig i terrängen. Nu ska bara piloten lära sig att rida banhoppning så blir det nog bra tillslut.:idea: Men vi håller oss i debutantklass ett tag, tills vi får ordning på grejerna! :p
Kul! Där var jag också! :)

/Lady_S
 
Kan ju kliva in lite även om jag själv inte har kommit upp i sadeln än så har min lilla pålle fått en ryttare äntligen som vill rida honom. Första gången på terrängbanan var väl inte så mkt hoppa men lite i vart fall.













 

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 042
Senast: hundtant
·
  • Artikel
Hästnyheter När Emiliano Portale och hästen Future hade avslutat dressyrprogrammet som del av fälttävlan i OS rann det blod från munnen på hästen...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nyligen bildades den ideella föreningen Fälttävlans hästägarklubb, FHK. Ordförande Fredrik Bergendorff och Björn Beckman anser att man...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: sicx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp