Ok att lägga på fb eller vill du att de ska stanna här sas?![]()
Det är fritt fram att låna om du anger Maria Josefsson som fotograf. Hoppas du inte tog illa upp av benämningen "dressyrfuxen".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok att lägga på fb eller vill du att de ska stanna här sas?![]()
På ett ställe var det så vansinnigt dåligt underlag att jag övervägde att stryka mig. Ett lövtäcke i landningen som de inte brytt sig om att ta bort = svinhalt! Därefter i kurvan berg- och dalbana i marken med knölar, håligheter, upptrampat som torkat till stenhårt osv. Svaret blev att några funktionärer skulle gå med krattor.Utveckla!!
Ja precis! Jag hade tur och gick banan med Maria Bredberg en gång, innan dess fattade inte jag heller.@PrinceFair jag fattade det inte alls, förrän jag fick det förklarat. Och jag är ju van vid att alltid gå banan själv, utan banvisning, men då är det alltid tydligt flaggat så att man förstår vad som är ett alternativt. I detta fall var fanns det inget som uppmärksammade. Hade ju varit enkelt att skriva något på banskissen .
Jag framförde då förra gången och även angående underlaget. Hon skickade ju vidare och de skulle fixa det sa de,,,, med krattor.....Ja precis! Jag hade tur och gick banan med Maria Bredberg en gång, innan dess fattade inte jag heller.
Och vi har ju ändå gått en och annan bana både du och jag
Tror jag ska försöka få fatt i ryttarrepresentanten imorgon och be hen framföra detta.