Bilder och filmer 2014

Sv: Bilder och filmer 2014

Vi måste komma ner på terrängträning nångång snart också!
Är ledig nästa vecka, men ska tävla i Udden på söndagen (27:e).

Vi har mest fokuserat på dressyren det senaste, men red första terrängträningen i förra veckan.

Här kommer en bild på min, inte jag på då :( Det får jag vänta med tills hösten.

61e5e2de0d0f3065c6bb1ae41ea50ebf_zpsc57d6ad3.jpg

@Marvin ja, jag är så glad för min hovfotograf/mor/hästskötare/supporter/sponsor etc :D
Japp! Vi hade en helt fantastisk terrängrunda, tom tidsfel för att det gick för fort :o och det har ju inte varit lilla hästs melodi tidigare :D Bästa dressyren i klassen, men ett nedslag i hoppningen så fick vi nöja oss ;) med en fjärdeplats! Så himla nöjd :)
Ses vi på Udden?

@emma-vsm
Jag är ledsen, men jag hade annat för mig på lördagen och fotade således bara under fredagen. Jag hoppas dock få se dig andra gånger i sommar. :) Tack!

@Murray Jisses vad stor .. kommer du ha en suck där sen när det går fortare :D Hur går det med den andre stora? Tänkte på bromsfunktionen!

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 060
Senast: Lady_S
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 417
Senast: Mirtai
·
Kultur Jag och mina söner såg en film för flera år sedan som vi försöker komma på namnet på. Det enda vi minns från filmen är en man som sitter...
Svar
1
· Visningar
409
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka