Bilder och filmer 2014

Sv: Bilder och filmer 2014

Vi måste komma ner på terrängträning nångång snart också!
Är ledig nästa vecka, men ska tävla i Udden på söndagen (27:e).

Vi har mest fokuserat på dressyren det senaste, men red första terrängträningen i förra veckan.

Här kommer en bild på min, inte jag på då :( Det får jag vänta med tills hösten.

61e5e2de0d0f3065c6bb1ae41ea50ebf_zpsc57d6ad3.jpg

@Marvin ja, jag är så glad för min hovfotograf/mor/hästskötare/supporter/sponsor etc :D
Japp! Vi hade en helt fantastisk terrängrunda, tom tidsfel för att det gick för fort :o och det har ju inte varit lilla hästs melodi tidigare :D Bästa dressyren i klassen, men ett nedslag i hoppningen så fick vi nöja oss ;) med en fjärdeplats! Så himla nöjd :)
Ses vi på Udden?

@emma-vsm
Jag är ledsen, men jag hade annat för mig på lördagen och fotade således bara under fredagen. Jag hoppas dock få se dig andra gånger i sommar. :) Tack!

@Murray Jisses vad stor .. kommer du ha en suck där sen när det går fortare :D Hur går det med den andre stora? Tänkte på bromsfunktionen!

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 573
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 253
Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När Emiliano Portale och hästen Future hade avslutat dressyrprogrammet som del av fälttävlan i OS rann det blod från munnen på hästen...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama