Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Jaa, det var jättehärligt! :D Fick extremt blodad tand, men nu ska hon snart få en välförtjänt vila. Så vi får ta upp det igen när hon fått en chans att återhämta sig fysiskt och psykiskt.

härlig häst :) måste bara fråga hästen är efter? tycker att hen är väldigt lik min fuxfia
redigeradfincorina.jpg

(dvs - några kilo päls och fett och + mycket mer muskler :p)

+ Buck
Tack, vad kul att höra! :) Sadeln är en Knights Camelot och hästen är efter Damino SD. :)

aha då är de inte släkt ^_^ fuxen är e come back 2, men min andra hästs morfar och damino SDs morfars far är samma :) napoleon 625. men den är inte i närheten lik din :p, liten skimmel som hoppar sämre än en kråka :p.

Hade jag haft tid, råd och plats så ;)
Tycker du kunde bo lite närmre hit sa hade du fått medryttare vare sig du ville eller inte :D

Hahaha, tack!! :D En "liten" robot på 177 cm. ;)

Idag har detta varit vår mest ansträngande aktivitet.
DSC_2736l_zps0a00eb51.jpg

KL

Jag har låtit en annan ryttare hoppa Livonija och det gick bra, hon var väldigt spänd i början och gick och slog med huvudet, men sen när hon väl slappnade av gick det bra. Tanken är nu att hon ska tävla henne framöver, sen får jag se om hon säljs eller inte. Är hon kvar satsar vi nog på fälttävlanssäsongen 2014, vet iofs inte riktigt när sista tävlingen är här nere? Okt nån gång?
SJälv håller jag mig nu till dressyren och hoppa småhinder..
http://www.youtube.com/watch?v=ewuB9rKYuKg

Haha ja det är hon ;) Hon är 11 i år, men beter sig som om hon vore 5 år. Typ knör på mig när jag leder, skallar en när hon vänder på huvudet etc. Hon har nog inte helt koll på sin kropp än :angel:

Ja hon är väldigt duktig, så skönt att ha en sån ryttare i närheten, hon rider dessutom allt som ingen annan vill sätta sig på så hon är dessutom väldigt modig ;)

Ja hon är väldigt duktig, så skönt att ha en sån ryttare i närheten, hon rider dessutom allt som ingen annan vill sätta sig på så hon är dessutom väldigt modig ;)

Sån var jag också en gång i tiden, satt mig upp på vad som, men nu är jag äldre och klokare (fegare) ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 566
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka